Avatar billede funnyninja Nybegynder
08. december 2002 - 16:30 Der er 4 kommentarer

startup

Jeg har lige installeret Norton Systemworks 2003.

Men jeg har et lille problem.

Mappen hvor Norton ligger i starter op hver gang jeg tænder min pc. C:\Programmer\Norton SystemWorks 2003\Norton

Hvordan får jeg den fjernet.

Jeg har prøvet alt. Genindstallation osv

På forhånd Tak

Anders
Avatar billede lockdown Nybegynder
08. december 2002 - 16:31 #1
Hvad mener du helt præcist med "Mappen hvor Norton ligger i starter op hver gang jeg tænder min pc."!
Avatar billede funnyninja Nybegynder
08. december 2002 - 16:48 #2
Hver gang XP starter kommer mappen  C:\Programmer\Norton SystemWorks 2003\Norton frem på skærmen. Jeg kan bare lukke det ned hver gang men det er lidt irriterende. XP skal i bruge mappen til noget som helst
Avatar billede lockdown Nybegynder
08. december 2002 - 18:39 #3
hmm.... Prøv at tjekke din startup mappe under start menuen (Den hedder start på dansk)! Tjek om der ligger noget der... Ellers skal du ind og rode i regEDIT!

regEDIT kan findes under windows mappen!

Gå ind under local machine -> Norton og check om en værdi hedder noget med mappe stien elelr startup!

OBS! Du skal ikke rode med ting i regEDIT uden at du ved hva det er - det kan screwe hele din com!
Avatar billede lockdown Nybegynder
08. december 2002 - 18:42 #4
Ellers må du tjekke under options i selve NORTON...