Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
08. december 2002 - 13:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

billed af højhuse

Hej.

Jeg står og mangler et billed af nogle højhuse, manhattan skyline eller noget i den stil er der nogen som ved hvor man kan finde sådan noget ????

Det skal være sådan man kan hente det og bruge det på ens egen hjemmeside uden gebyr.

/Thomas Nielsen
Avatar billede caroc Praktikant
08. december 2002 - 13:45 #2
john stigers -> han spørger efter billeder uden copyright, så vidt jeg ved er google ikke ligefrem en gavebod med gratis billeder. Det er faktisk copyright på langt de fleste billeder..
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2002 - 13:46 #4
Det kan han se på de sider hvor billederne ligger´- lidt skal han da lave selv.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
08. december 2002 - 13:52 #5
Hej.

det der i stocks skal man være medlem og så vidt som jeg kan se skrev jeg uden gebyr.

har i ikke andre forslag ???

/T
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. december 2002 - 13:53 #6
tekniskdesigner> Ja man skal være medlem, det er gratis de første 3-4 billeder...
Avatar billede bonkerz Nybegynder
09. december 2002 - 16:37 #7