Avatar billede lchristmann Nybegynder
08. december 2002 - 10:20 Der er 6 kommentarer

Hvor finder man et ATI All In Wonder RADEON 7500 i DK

Hvor finder man et ATI All In Wonder RADEON 7500 i DK og tilhørende remote.
Avatar billede lockdown Nybegynder
08. december 2002 - 21:03 #1
Avatar billede lchristmann Nybegynder
08. december 2002 - 22:37 #2
Hej Lockdown

Jeg havde faktisk netop bestilt Hercules version - men i følge Midtdata er kortet udgået af prod. - derfor leder jeg efter ATI varianten/originalen.

Men kan du finde Hercules kortet et sted er dette fuldt acceptabelt som svar :-)

MVH

Lasse
Avatar billede lockdown Nybegynder
09. december 2002 - 21:46 #3
http://www.officeit.dk/default.asp?ProductGuid=4771123
Ellers skal du til udlandet, er det ok?
Avatar billede lchristmann Nybegynder
10. december 2002 - 01:54 #4
Hej Lockdown

Jeg har sendt en mail til officeit.dk og itbutikken.dk den 7 december - og forspurg om de kunne levere - begge skulle i følge edbpriser have det - men har intet hørt - hvis de kan levere for du de 15 point!!!

Har du et bud på et sted i udlandet - no se og de er vel ok.

MVH

Lasse
Avatar billede jaap19 Nybegynder
10. december 2002 - 15:52 #5
et godt råd!
pas på med ati all in wonder. jeg har den lidt ældre version, og driverne er dårlige. jeg har problemer i win xp og me
Avatar billede dinotossen Nybegynder
08. februar 2003 - 19:58 #6
Jeg har selv all in wonder radeon, kører xp og har INGEN problemmer overhovedet tværtimod. prøv datatel.dk eller ring 48247116 (forretningens tlf. den ligger i hillerød)