Avatar billede asser_dam Nybegynder
07. december 2002 - 19:09 Der er 6 kommentarer

Botprogram til Counterstrike

Hejsa Jeg har lige downloadet et botprogram. Det er POD-bot 2.5.. Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i console menuen, for at få dem med i spillet!!
Avatar billede tji Nybegynder
07. december 2002 - 19:13 #1
hey, hmm jeg har brugt det i lang tid men har aldrig skrevet noget oppe i console for at få dem frem, du skal prøve at binde en knap til podbotmenu, ved at skrive bind "knap" "podbotmenu"( fx. bind "=" "podbotmenu" )
men som sagt har jeg aldrig skulle gøre det, så hvis det ikke virker vil jeg nok anbefale, at du geninstallere podbot, hvis det ikke virker prøv at geninstallere CS der er så mange problemer med det ^^
Avatar billede tji Nybegynder
07. december 2002 - 19:14 #2
Sry, men "ved at skrive bind "knap" "podbotmenu"( fx. bind "=" "podbotmenu" )"
det skal selvfølgelig skrives i console... Tror bare den ellers plejer at gøre det selv =)
Avatar billede asser_dam Nybegynder
07. december 2002 - 19:33 #3
Nej, jeg tror ikke at i ved hvad jeg mener... Altså, det er når jeg er inde i spillet og har startet et lan-spil!!!! Åg jeg så trykker menuen ned hvor jeg loader bots... Hvad skriver jeg så???
Avatar billede asser_dam Nybegynder
07. december 2002 - 19:33 #4
Fx skriver jeg "Addbot" eller hva
Avatar billede Trez Seniormester
08. december 2002 - 01:34 #5
Når du køre Podbot sammen med CS skal du i console skrive addbot og så skulle den være der.

/Trez
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. december 2002 - 08:40 #6
Hvis du har installeret podbot korrekt, får du et nyt ikon på dit skrivebord, der hedderplay with podbot 2.5
Du skal unzippe podbot til din cstrike mappe.
Du skal slet ikke skrive noget som helst for at få dem igang.
Du klikker bare på ikonet og cs starter op. start et lan game fx de_aztec og så er botterne klar.
Du får en menu frem ved at trykke på tasten til højre for + altså ´