Avatar billede geert Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:40 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Modemhastighed

Jeg bruger et 56 k modem til internet, men hastigheden føles ikke højere end mit gamle 33 k modem. Jeg har fået fortalt at i opsætningen under avancerede indstillinger for forbindelse under yderligere indstillinger kan skrive:
at&fs7=255s10=255

Er det rigtigt - er der eventuelt andre gode forslag som briger modemet til køre fuld hastighed

Hilsen og på forhånd tak

Geert
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
17. oktober 2000 - 19:04 #1
http://mystuff.50g.com/Shsmod.zip
der kan du downloade en program der gør både dine com porte og modemét hurtiger!!!!!!!!
det anbefaler jeg stærkt!
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
17. oktober 2000 - 19:10 #2
Og du kan også bruge det her program!!!!!
http://www2.buttonware.net/tywebcelerator.html
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. oktober 2000 - 19:15 #3
Det er rigtigt at der findes nogle sætninger som det du skriver.
Jeg ved ikke hvad for et modem du har, mener at de sætninger er forskellige fra modem til modem. Mit forslag er derfor at du kontakter din internet udbyder da de i hvert fald kunne give mig et svar på det sammen, bare dengang.
Det skal så vidt jeg husker sætte inde under
Kontrol Panel> Modem > Egenskaber for Modem > Advanceret (eller noget i den stil, mener det er et faneblad)

Anyway når du får svar fra din internet udbyder så skriver de med garanti nok også hvor det skal sættes op henne.

En anden ting der kunne gøre din linje hurtigere er hvis du piller diverse telefoner, fax og andet udstyr fra som kører via. telefon linjen.
Det hjalp mig gevaldigt og har også 100% hjulpet mange andre.
Avatar billede katja Nybegynder
17. oktober 2000 - 19:48 #4
Jeg bruger worldonline og havde problemer med, at \"trafikken\" gik i stå i perioder. Jeg fik modemstrengen:  AT&FS37=10S38=0
Dette løste problemet.
Avatar billede ville Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:39 #5
Det lyder meget fornuftigt det maniacdog siger, men hvis de ikke kan hjælpe dig, så prøv denne her. Det er en streng som nedsætter følsomheden over for støj på en del modemer. (rockwell thipset)
AT&FS7=255S10=255S19=255
Avatar billede ville Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:52 #6
Ligner den dog ikke den du har i forvejen!!!
Avatar billede rebecca Novice
17. oktober 2000 - 23:11 #7
Sæt din com-port til fuld hastighed, st. er 9600
Avatar billede geert Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:41 #8
Tak for hurtige henvendelser

Hilsen

Geert