Avatar billede leifo.dk Nybegynder
07. december 2002 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til grafikkort

Jeg har et ældre grafikkort(Ati Rage 128 GL Pci- engelsk )
Som jeg gerne ville finde en nyere driver til. Men hvordan
finder man den rigtige og får den installeret, uden at det hele går i sort.? Har prøvet på Ati`s hjemmeside men kan ikke bedømme hvad der er brugbart. Hvordan gør man generelt - også med drivere til andre enheder.? :(
Bruger Windows 98 SE
Avatar billede initializing Nybegynder
07. december 2002 - 15:34 #1
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
07. december 2002 - 15:39 #3
Den sidste mulighed du nævner , kan jeg roligt hente den og installere den ?
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
07. december 2002 - 15:49 #4
Hvodan finder man ud af hvad der kan erstatte den gamle ? Du har givet mig en imponerende opskrift, men når jeg gerne vil finde andre drivere aner jeg ikke hvad der er brugbart. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
07. december 2002 - 15:51 #5
Det der er den nyeste til dit ATi Rage 128 kort. Du kan roligt installere den.
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
07. december 2002 - 16:16 #6
Det lyder godt initializing. Men kan du også fortælle mig hvordan man finder frem til en nyere driver til andre enheder ? Jeg er ikke nogen ekspert ( det fremgår vel )Hvordan finder man dem, så man samtidig ved at det er den rigtige?
Så behøver jeg ikke at spørge hvergang jeg mangler en driver. :)
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
10. december 2002 - 17:44 #7
initializing. Den driver du anviste mig fungerer fint. Men jeg ville gerne også ha' besvaret sidste del af mit spørgsmål! Så jeg lukker spørgsmålet og opretter et nyt. Foreløbig tak