Avatar billede leifo.dk Nybegynder
07. december 2002 - 15:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opkaldsboks ved opstart af pc

Når jeg starter min Pc og skrivebordet er dukket op er dialogboksen "opret forbindelse" der hvergang. Jeg har prøvet Msconfig/start uden held.Det er møgirriterende. Har prøvet at oprette forbindelse, men havner ingen  synlige steder. Har nogen et godt råd ? bruger IE 6.
Avatar billede kenp Novice
08. december 2002 - 18:54 #1
hvilket styresystem er det du bruger??? og er det et opkald den vil lave, eller hvad, prøv at beskrive det lidt nærmere
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
09. december 2002 - 20:16 #2
Jeg bruger 98 SE, og nej jeg vil ikke lave et opkald, boksen dukker bare frem
så kan jeg bare vælge at annullere eller oprette forbindelse. Ikke noget jeg selv har valgt!
Avatar billede kenp Novice
10. december 2002 - 08:30 #3
hummm samme problem som min storebror har haft, har du aktiveret fil og udskrift deling ! hvis ja, så gå ind og deaktiver det, så skulle du gerne slippe for problemet
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
10. december 2002 - 17:40 #4
Nej det har jeg ikke og undskyld den lange svartid.Jeg har på fornemmlsen at det er et af programmerne der er i startmenuen-men har ellers prøvet at slå dem fra enkeltvis, uden at finde det rigtige.
Avatar billede kenp Novice
10. december 2002 - 18:50 #5
har du prøvet at scanne for virus og Adware?? (værktøj til at fjerne adware kan du finde her lavasoft.nu (mener jeg lige at adressen er))

Har du netkort i din maskine??
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 18:22 #6
Hej igen . Har prøvet at fjerne adware.dET VIRKEDE. GODT OG POINT TIL DIG
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 18:35 #7
bØVL MED AT TILDELE POINT :(
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 18:38 #8
kENP  OK?
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 18:44 #9
kAN ÅBENBART IKKE TILDELE DIG POINT UDEN DU LIGE KOMMENTERER TIL SIDST.
Avatar billede kenp Novice
13. december 2002 - 23:15 #10
hej Leifo

ja nu beklager jeg min lange svartid, var lige ude og sætte nætværk op, så jeg beklager.

Men godt at det virkede.