Avatar billede lochaf Nybegynder
07. december 2002 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opstart af Windows 98...fryser

Jeg har problemer med at starte PC'en op...den fryser som regel ved Windows 98 og ska restartes igen og igen. Nogen gange starter den så i fejlsikret tilstand..men det hjælper mig ikke. Hvis jeg så er tilpas tålmodig og genstarter en hulens masse gange, er jeg heldig at få 'hul igennem', den starter og alt virker fint.
Er der nogen der ka sige mig, hvordan jeg løser det?
Grafikdriveren er opdateret.
Avatar billede peleiden Nybegynder
07. december 2002 - 14:54 #1
En formatering og en ny installation af windows er altid godt :)

Din cpu er måske for varm???
Avatar billede lochaf Nybegynder
07. december 2002 - 14:58 #2
Jeg tror mere, det ka være 'et eller andet' program jeg har installeret..men om det er zonealarm eller virusprogram eller....?? ved jeg ikke.
Har nemlig ikke haft problemet før. Cpu'en ka vel ikke være for varm, når man lige starter op?? eller hva?
Avatar billede scoterhansen Nybegynder
07. december 2002 - 14:59 #3
hvorlang tid siden er det siden du installerede 98?
Avatar billede lochaf Nybegynder
07. december 2002 - 15:27 #4
Da jeg købte PC'en i april 2001....såhhh.
Avatar billede lochaf Nybegynder
07. december 2002 - 15:52 #5
Jeg har endnu ikke opdateret bundkortet...ka det måske være det?
Ka det gå mere galt ved at forsøge det?
Jeg er drønafhængig af PC'en nu, da jeg skriver opgave...derfor skal der helst ikke gå mere koks i den.
Avatar billede lochaf Nybegynder
21. december 2002 - 00:00 #6
Nå....jeg vælger at lukke dette spørgsmål...fik aldrig et brugbart svar.
Lever videre med 'fejlen', som trods alt er blevet sjældnere, måske fordi jeg afinstallerede nogle programmer.