Avatar billede tji Nybegynder
07. december 2002 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med at slette nogle filer

Hey..
Jeg har nogle filer som jeg ikke kan slette på min computer, det er to spil filer.. Den ene er en savegame fil som skriver at den ikke kan findes på min computer og kan derfor ikke slettes.. Den anden er en fil som hedder opera som faktisk skulle have været en .wad fil, men ikke er blevet det.. Jeg har meget svært ved at slette dem. Jeg har prøvet scandisk,chkdsk,scan for virus, slette gennem dos, åbne windows i safemode, lukke alle programmer som ikek bruges, men intet virker.. Er der nogle der kunne hjælpe med at give mig idéer ? eller måske har prøvet det samme så vil jeg være meget glad for jeres hjælp.. :)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 18:59 #1
er det i tilfør/fjern programmer den ikke vil,eller er det i uindstal. fra programmet selv
Avatar billede dchang Nybegynder
11. december 2002 - 05:37 #2
Du kunne evt prøve at hente et program der hedder RegCleaner 4.3 på www.download.com. Der kan du slette diverse registreringsfiler. Og rydde lidt op blandt de filer der fx ikke er fjernet ordentligt, ikke bliver brugt osv. Måske kan det hjælpe.
Avatar billede macmand Nybegynder
12. december 2002 - 14:45 #3
Ellers boot på en floppy (image kan findes på www.bootdisc.com)og slet dem i ren DOS.
Avatar billede tji Nybegynder
16. februar 2008 - 16:34 #4
Lukker.