Avatar billede webstationen Nybegynder
07. december 2002 - 00:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan & hvor

hvor dan instler jeg php+ mysql server på min maskine så det køre sammen med min IIS server ???

//Daniel
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. december 2002 - 01:05 #1
der er vist ikke så meget at gøre end at læse manualen .. jeg har ikke kunnet finde nogen newbie guides  ..
http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Installing.html#Windows_installation

http://www.php.net/manual/en/install.windows.php
Avatar billede webstationen Nybegynder
07. december 2002 - 01:38 #2
manger den på dansk for kan ikke lige så godt englsk :(((
Avatar billede webstationen Nybegynder
07. december 2002 - 03:20 #3
har foget mit php til at virker nu manger jeg kun min pisse mysql =(
Avatar billede muddi Praktikant
07. december 2002 - 04:16 #4
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
07. december 2002 - 09:58 #5
Avatar billede webstationen Nybegynder
07. december 2002 - 12:52 #6
webcafe er ikke så god og har også fundet ud af det selv med lpadet var jo enligt først bare med en englst versoin og hade ikke sage hvad sprog det sku være på