Avatar billede jschroll Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Geografisk søgning i danmark

Jeg kunne godt tænke mig at lave geografisk søgning i danmark. Jeg vil gerne fortælle en bruger hvor den nærmeste forretning er. Jeg kunne forestille mig at jeg \"hoppede\" fra kommune til kommune.

Det eneste problem er nu at jeg mangler en database hvor alle kommuner er \"linket sammen\". Hvis der er nogen der kan give mig det eller som har en anden løsning på mit problem ville jeg blive meget taknemmelig.
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:24 #1
jeg kan sende dig sådan en data base

kenneth
Avatar billede tonkin Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:25 #2
Han lyver !!!
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:25 #3
Nej jeg FLYVER....

TONKIN.... er et PATTEBARN
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:26 #4
HAN HAR IKKE FÅET KRYMMEL PÅ BANDITEN ENDNU,...
Avatar billede tonkin Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:26 #5
Det er sandt !!!
Dr. Kermit er en kanon programør. Jeg har lært ham alt hvad han ved !!!
Avatar billede jschroll Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:27 #6
Hvis du har den kan du sende den til reap6@yahoo.com

Så får du naturligvis pointene.
Avatar billede tonkin Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:27 #7
Latterligt !!!
Nå ... jeg smutter inden jeg bliver smidt ud!
Stol du trygt på kermitdrengen - han ved havd han laver.
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:27 #8
JUHUUUUUUU..... hvor det går....

Jeg er meget dygtig.... han lære mig at programmere, jeg skaffer ham jobs....

Vi er vist meget gode venner, selv om den ene mangler både hår og SKÆG....
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:29 #9
så er det sendt ;O)

stay sober
Avatar billede jschroll Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:38 #10
Hmmm.

Jeg kan jo ikke se hvilke kommuner der ligger ved siden af hinanden.

Jeg kan se hvilke postnumre der er i samme kommune, men næste niveau kan jeg se hvilke kommuner der er i samme amt.

Det jeg godt kunne tænke mig var en database der havde alle nabokommuner \"linket sammen\". Det kan man da ikke bruge din db til???

Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:43 #11
ok
Avatar billede jette Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:19 #12
Du kan jo evt. tjekke på kommunekoder - hvis de følger med...

kommuner, der starter med 100-200 (minus Kbh og frederiksberg) hører til Københavns amt.
Kommuner, fra 201-250 hører til Frederiksborg amt.
Kommuner i intervallet 251-300 hører til Roskilde amt....
o.s.v.
Avatar billede jschroll Nybegynder
30. april 2002 - 01:03 #13
ingen
Avatar billede jschroll Nybegynder
30. april 2002 - 01:03 #14
ingen