Avatar billede nyb Nybegynder
06. december 2002 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opkoblingsproblemer med Nokia Cardphone 2

Hej!
Forsøger at komme på nette med en bærbar og Cardphone 2. Den ringer op, får forbindelse og kontrollerer brugernavn og adgangskode. Derefter får jeg at vide der ikke kan oprettes forbindelse.
Har tjekket at det er de rigtige credentials.
Får fejlkode 720, noget med at min og fjerncomputeren ikke kan blive enige om hvilke PPP-kontrolprotokoller der skal bruges.
Er der nogen, der har en løsning?

pft
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. december 2002 - 18:22 #1
Hvilken udbyder bruger du, og hvilken abonnementstype har du hos dem?
Avatar billede nyb Nybegynder
06. december 2002 - 19:25 #2
TDC erhverv, tror jeg!
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. december 2002 - 19:40 #3
Prøv at kigge inde på TDC.dk - de har en hel stak guides, hvis man har problemer med sin opkobling. Så vidt jeg husker har de også et specielt support-område til mobile forbindelser... Ser lige om jeg kan finde et link!

...men lige for en sikkerheds skyld. Er du sikker på at din abonnements-type understøtter mobile opkoblinger? Det er nemlig ikke alle TDC's abbonementer der gør det.
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. december 2002 - 19:42 #4
...prøv at kig nærmere her, og se om det hjælper:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=37156&dogtag=tdco-mo-mi
Avatar billede nyb Nybegynder
06. december 2002 - 19:47 #5
Hej spotgun!
Tak for hjælpen. Prøver at se om der er et eller andet der!