Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
06. december 2002 - 16:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iframe i Flash?

Hej.
Kan man indsætte en iframe i flash?
Vil gerne lave hele min hjemmeside i flash, og vil derfor gerne indsætte en iframe-tekstboks :)
Hilsen
Dennis Laxy
Ps: Jeg ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men jeg er lidt nybegynder, når det kommer til flash ;)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
06. december 2002 - 16:37 #1
Det kan du ikke... Men du skriver en tekstboks, det laver du da bare i flash, du kan skifte indholdet lettere end i en iframe, ved blot at ændre variablen til tekstboxen
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
06. december 2002 - 16:39 #2
Hvordan er tekstboksen på denne side lavet?
http://www.ad4media.com
hilsen
Dennis
Avatar billede baitianlong Nybegynder
06. december 2002 - 16:42 #3
Det er bare et movieclip med tekst og scrollere... Skriv din tekst i et movieclip, træk det ind i filmen, og lav to knapper, som flytter movieclippet op og ned. Så har du det...
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
06. december 2002 - 16:43 #4
Ok, kan man finde en tutorial eller sådan noget et sted på internettet, om det?
Tak for hjælpen :)
Hilsen
Dennis
Avatar billede baitianlong Nybegynder
06. december 2002 - 16:48 #5
Jeg kan lige lave en lille fil til dig. Øjeblik
Avatar billede baitianlong Nybegynder
06. december 2002 - 17:01 #6
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
06. december 2002 - 17:13 #7
Mange tak for det!
Det er da utrolig hvor hurtig man får et svar her :)
Overdrevet god service ;)
Tak for din hjælp legende.dk, jeg har accepteret dit svar :)
Hilsen
Dennis