Avatar billede jeej Nybegynder
06. december 2002 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AGP 4X Grafikkort på bundkort for 2X AGP

Kan man sætte et 4X AGP kort i et bundkort med 2X AGP

Det er på en Compaq 5726
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
06. december 2002 - 13:30 #1
du kan jo prøve hehe.
-det kommer an på om kortet KUN understøtter agp4x. så kan du ikk.

-skulle grafikkortet istedet understøtte 2x og 4x som langt de fleste, så ja.
Avatar billede backside Nybegynder
06. december 2002 - 13:31 #2
Det giver sjældent problemer.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. december 2002 - 13:44 #3
Standarden 4xAGP er bagudkompatibel med 2xAGP, dvs. et 4x kort vil køre 2x på en 2xAGP port på dit bundkort.
4xAGP understøttes af kortet, men det er hastigheden på bundkortets AGP port, der bestemmer.
Avatar billede jeej Nybegynder
06. december 2002 - 13:55 #4
Tak for svaret
Avatar billede halifax Nybegynder
07. december 2002 - 00:24 #5
Selv tak. - Har du fået svar nok, skal du lukke dit spm. ved at akceptere det/de svar, som du mener skal have point.