Avatar billede mr.dall Nybegynder
06. december 2002 - 11:25 Der er 7 kommentarer

problemer med at sende mails via smtp

Hjælp
Jeg sidder på mit arbejde og vil tjekke min post med outlook express, jeg kan godt medtage mails men jeg kan ikke sende post
Der hvor jeg har købt webhotel skriver de følgede:
Til udgående post (SMTP) skal du benytte din udbyders server. Navnet på denne kan du få oplyst hos din udbyder.

Min virksomhed tilbyder ikke pop3 eller smtp, mit spørsmål er nu, hvem/hvilke kan jeg bruge til at sende post igennem
Avatar billede virus Nybegynder
06. december 2002 - 11:27 #1
Du er på nettet gennem en udbyder, denne udbyder har uden tvivl et ordentligt cluster af en SMTP server som du kan sende mails igennem.
Hvem er din inet udbyder?
Avatar billede mr.dall Nybegynder
07. december 2002 - 12:13 #2
Jeg vil tro at det er tdc
Avatar billede virus Nybegynder
07. december 2002 - 14:22 #3
Så bruger du bare smtp.tele.dk :)
Avatar billede Trez Seniormester
08. december 2002 - 01:49 #4
smtp.mail.dk er vist den TDC bruger (ihvertfald den jeg brugte indtil for 14 dage siden)

/Trez
Avatar billede mr.dall Nybegynder
11. december 2002 - 10:12 #5
Nu har jeg prøvet begge dele smtp.tele.dk og smtp.mail.dk men ingen af dem virker
Avatar billede mr.dall Nybegynder
26. februar 2003 - 21:17 #6
Der må da findes en gereral smtp der kan bruges overalt
Avatar billede zyberdog Nybegynder
28. februar 2003 - 21:46 #7
smtp.mail.dk virker - Den bruger jeg selv og jeg har skam også TDC

Vi er de eneste der har adgang til den server...

Kan det være at i har en router eller lign. der spærrer for forbindelsen?