Avatar billede djonni-brian Nybegynder
29. juli 1999 - 21:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

GRATIS CGI MAILFORMS

Bøh derude!

Jeg har brug for en adresse, hvor jeg kan få nogle gratis CGI mailforms, lige til at sætte ind i et html dokument.

De skal være sådan så man selv kan tilpasse dem...og frem for alt, de må ikke være fyldt med reklamer.

SES!

/djonni-brian
Avatar billede simcom Nybegynder
29. juli 1999 - 21:40 #1
Hej Djohnni-Brian!

Prøv http://www.dk3.com, der finder du CGI mailforms.

/SimCom
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
29. juli 1999 - 22:36 #2
Avatar billede theartist Nybegynder
30. juli 1999 - 00:51 #3
det største og bedst kendte sted er vel http://worldwidemart.com/scripts/ (matts script archive).
Avatar billede djonni-brian Nybegynder
30. juli 1999 - 10:22 #4
...jeg kan ikke finde det jeg skal bruge!
Avatar billede nof Nybegynder
30. juli 1999 - 10:40 #5
Halløjtryk Djonni-Brian!

...Prøv http://www.dk3.com
...Det er yderst GENIALT, for du kan selv tilpasse dine forms, man skal bare kunne LIDT html, det er MEGET nemt.
Og CGI formen ligger selvfølgelig på deres server. Så du kan bruge det, selvom du ikke har CGI adgang hos din udbyder.

MVH
nof
Avatar billede nof Nybegynder
30. juli 1999 - 10:45 #6
simcom >> He! He! Sådan går det når man ikke poster sin kommentar som et svar!

...Jeg har ikke stjålet dit svar, for jeg bruger selv dk3.com, og syntes at det er GENIALT...!

Jeg udnyttede bare muligheden for at få nogle point...!

MVH
nof
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
30. juli 1999 - 10:50 #7
nof>>Det holder sgu ikke!
Avatar billede nof Nybegynder
30. juli 1999 - 17:31 #8
...Why?!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
30. juli 1999 - 21:13 #9
Fordi dit svar ikke adskilte sig fra simcoms...
Avatar billede djonni-brian Nybegynder
01. august 1999 - 13:20 #10
Tak nof (...og simcom)!

Jeg har været inde og kigge på dk3.com, og det ser ret godt ud!

/djonni-brian
Avatar billede simcom Nybegynder
28. august 1999 - 15:13 #11
Du er for MEGET Christian (Nof)! Ved du hvad? Vi deler de point. Okay? Det kan sq ikke være rigtigt, at du bare udnytter, at jeg kommer til at trykke på den forkerte knap.

/SimCom
Avatar billede simcom Nybegynder
29. august 1999 - 10:44 #12
Hey Nof....
Desuden synes jeg det er ret mærkeligt, at Djohnni-Brians info, minder mig om noget, som DU engang har skrevet...! Har du gang i to personer eller hvad...! Og er 200 point ikke lidt for mange for en skide adresse, som den halve verden kender...! Jeg har også været inde og checke dit info, og de fleste af de ting, som du har svaret på, er stillet af Djohnni-Brian...! Hvad har du at sige til dit forsvar?
Avatar billede simcom Nybegynder
29. august 1999 - 10:47 #13
...Og skal du forresten ikke lige lære html før du svarer p perl-spørgsmÂl?

/SimCom
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 16:15 #14
smid nof ud, han er en skide faker
Avatar billede nof Nybegynder
30. august 1999 - 17:35 #15