Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
05. december 2002 - 19:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

direct connect

Hvordan logger man ind på fildelings progammet direct connect. hvilken adresse skal man have ? kender det slet ikke ?
Avatar billede triax Nybegynder
06. december 2002 - 08:20 #1
Når du bruger DC (Direct Connect), connecter du til hub's...

1. Du deler nogle ting... De fleste hubs, for ikke at sige alle hubs, har et minimum share på.
2. Du connecter en hub, via Connect oppe i venstre hjørne, tryk derefter på public for at få fat i en liste over hubs.

http://www.neo-modus.com/?page=gettingstarted <- du kunne evt. også læse der :)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
06. december 2002 - 18:50 #2
hvordan deler jeg så nogle ting ??" hvad er ting sig mig hvad jeg skal konkret så sker der points...
Avatar billede triax Nybegynder
06. december 2002 - 22:12 #3
Man skal dele noget af det man har på sin egen harddisk... f.eks. mp3, film eller appz
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
07. december 2002 - 02:17 #4
ja og hvordan gør man det ?? det vidste jeg selv da jeg åbnede spørgsmålet, det lyder som om du ikke ved det selv.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
07. december 2002 - 02:37 #5
min spørgsmål går ud på hvordan du du deler...
Avatar billede elrunto Nybegynder
07. december 2002 - 09:34 #6
under sttings er der en der hedder file transfers

der skal du bare trykke på" add" så dele du den mapper du så vælger....
Avatar billede elrunto Nybegynder
07. december 2002 - 09:36 #7
ups... "settings"
Avatar billede halifax Nybegynder
07. december 2002 - 16:53 #8
Se næsten lign. spm. fra mp3-afspilleer! her
http://www.eksperten.dk/spm/291869
Avatar billede triax Nybegynder
07. december 2002 - 17:56 #9
mp3-afspiller... hvis du nu læser det link jeg skrev i mit første indlæg... Så har du svaret på alle dine spørgsmål.
Avatar billede triax Nybegynder
07. december 2002 - 17:57 #10
selfølgelig... hvis du ikke kan engelsk, kan jeg godt se problemet :/
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
10. december 2002 - 11:46 #11
det kan jeg ikke :)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. december 2002 - 00:26 #12
lukker hermed da jeg ik får svaret på det..