Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stofa laver noget genialt eller gør de?

Stofanet er nu for at opfølge TDC og de andre ADSL udbydere, nemlig fri internet til en fats pris! har lige nogle spørgsmål til dette!

1. Kan man ikke få hastigheder over 512/128
2. Kan det forbindes med en familie opkobling, for hvis det kunnes ville det være genialt!

Inde på stofas hjemmeside står der ikke noget om famili opkobling og dette, om 1'eren står der godt nok at den højeste hastighed er 512/128, men det kan jo være det bare er et par eksempler!

Mvh
Nightman
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
05. december 2002 - 19:15 #1
Det er da samme priser om ADSL så jeg kan ikke lige set det geniale i det.
Avatar billede popsy Novice
05. december 2002 - 19:16 #2
sådan som  jeg forstår det, så skal du vælge Flexrate hvis du skal over de 512!
Avatar billede popsy Novice
05. december 2002 - 19:19 #3
Ydermere ser jeg ikke nioget problem i at kombinere det m. familieopkoblingen, såfremt de ikke vil tilbyde den løsning, skal de da have revideret deres sider lige med det samme!

Citat.: Med StofaNet* familie-opkobling har du mulighed for at koble flere computere på din StofaNet-forbindelse og surfe på op til 5 computere på samme forbindelse. Citat slut.

Du skal bare have en stofanetforbindelse, ikke enten en flatrate, eller flexrate.
Avatar billede nightman Nybegynder
05. december 2002 - 19:34 #4
Ja, de er defekte, Vil nok gå over til TDC snart, for stofanet er jo abre stofanet!