Avatar billede drone Nybegynder
05. december 2002 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Intelimouse explorer bluetooth

Hej!

Jeg har idag købt nævnte mus. Er det lykedes for nogen at installere denne på en dansk windows xp pro ?
Jeg har installeret sp1 som krævet. Dernæst skal jeg installere bluetooth support for windows xp. Men der medfølger ikke en dansk udgave af dette. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det ? Den forsøger at finde en fil ved navn q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe

Jeg har bluetooth support til engelsk tysk, svensk osv.
Avatar billede drone Nybegynder
14. december 2002 - 10:58 #1
Så er problemet løst. Efter en henvendelse til Microsoft, fik jeg udleveret den nødvendige fil.
Avatar billede m2 Nybegynder
22. december 2002 - 18:11 #2
Hvilken fil var det du fik udleveret af MS for jeg sidder med samme problem lige nu - kan du evt mail den til mig på rd@mester2.dk
Avatar billede drone Nybegynder
24. december 2002 - 02:05 #3
Jeg er desvære på julferie lige nu og ikke i nærheden af min normale pc. Så det må vente til jeg kommer hjem. Derefter, hjælper jeg gerne.