Avatar billede sami Nybegynder
05. december 2002 - 17:10 Der er 1 kommentar

PHP prøgramør søges

Vi leder efter en programør, som kan lidt af hvert. Projektet heder Pc-pris.dk og skal som navnet antyder bruges til salg af pc og Mac-komponenter. Siden er færdig, dog ønsker vi at tilføje en del ekstra features, så siden kan blive rigtig brugervenlig og hurtig.

Det drejer sig derfor om features til både siden og admin siderne, hvor der skal arbejdes en del med omorganisering af databaser.

Af features kan nævnes:

indkøbskurv (ikke direkte til salg men skal bruges til samenligning og derigennem finde den samlede billigiste pris),

banner system (cookies)

brugervenlige interfases

og andre mindre foranstaltninger

Da projektet endnu er bygget på vores løn som studerende, kan vi ikke tilbyde mere end 100 kr i timen.

Er du interesseret kan du skrive til os på: salbeik@ofir.dk

Sami Albeik
Avatar billede themustangman Nybegynder
05. december 2002 - 17:14 #1
Du må IKKE oprette to ens spørgsmål!!!
http://www.eksperten.dk/spm/291452