Avatar billede surel Nybegynder
05. december 2002 - 13:27 Der er 4 kommentarer

Visning af E-mail til modtager

Hvor indstiller jeg hvilken e-mail add. der skal stå til modtageren
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. december 2002 - 13:37 #1
Altså... du har flere konti installeret, og vil vælge hvilken konto din mail skal sendes fra?

I så fald, så klik på den lille pil ved siden af send-knappen. Der kan du vælge hvilken konto du vil sende fra...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 13:38 #2
Når du klikker "Opret meddelse", og du kommer ind hvor du kan udfylde de forskellige felter kan du vælge afsender adresse i feltet fra, ved at klikke på pilen ude til højre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. december 2002 - 13:39 #3
Hvis du ikke har flere kontier lagt ind, har du kun mulighed for at sende brevet af sted med den ene adresse.

Hvis du selv vil taste adressen kan du f.eks. bruge: www.eoffice.dk
Avatar billede mogw Nybegynder
05. december 2002 - 23:30 #4
I outlook xp kan du skrive en afsender adresse i felter "from:" Så vil der komme til at stå noget i retningen af at denne meddelelse er sendt på vegne af ....@.... og når man så svarer vil ....@.... stå som modtager.
Som standard er felt "From:" ikke synligt, det kaldes frem ved at klikke på den lille pil ved siden af knappen options, hvorefter der så kan vælges from:, det skulle så være klar til indtastning.