Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 12:47 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

HASTER - Installationsfejl vedr. C5 3.0

Hmm hvorfor får jeg konstant denne fejl når jeg vil installere den nye C5 3.00 PP:

Intern fejl 2834 SetupError??

Zip.fil er hentet via partnerguide og prøvet at hente den 2 gange hvis der skulle være fejl vedr downloadning meen hmm...

Mvh
Yvonne
Avatar billede ctacta Nybegynder
05. december 2002 - 12:50 #1
Slå dit anti-virus program fra, det kan give ovenstående problem ved installation. Ellers er jeg bange for at du sidder med "syg" fil i din installation.

Luk også andre kørende programmer ned, incl. dem i din taskmanager.
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 13:17 #2
har lukket alle programmer men har dog ik prøvet at lukke virusprogrammet ned? men hmm du mener med "syg" fil *LOL*
Avatar billede ctacta Nybegynder
05. december 2002 - 13:24 #3
En korrupt fil (CRC fejl). Hjalp det at slå antivirus delen fra?
Avatar billede ctacta Nybegynder
05. december 2002 - 13:25 #4
Er den en ren C5 eller C5 Light? Hvormange moduler har du til din Concorde?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 13:58 #5
Hvis du benytter Exporer < 5.5 kan .NET ikke installeres. Kan dette være problemet?
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 14:37 #6
nej jeg har version 6.0 havde jeg nemlig tjekket *gg* og nej det hjalp heller ikke at slå virusprogrammet fra... men prøver lige en anden installationsmåde og vender så tilbage hvis det ikke virker igen igen........
og det er en ren C5 - og jeg har alle moduler - hi håber alle spørgsmål er besvaret *ss*
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 14:38 #7
Hvilket operativsystem er det? (Der kan være problemer med Windows Installer)
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 14:51 #8
Det er win 2000
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 15:13 #9
Den har jeg installeret på uden problemer. Har du administratorrettigheder??

Ellers er det sikker forklaringen!
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 15:58 #10
yepper det har jeg og har også fået den lagt ind . juhuu MEN Nu kan jeg bare ik få koder slizet ind *gg* er der ik det ene så det andet .. og hmm har ski da slizet hundrede gange før ... så nu vil jeg tjekke kodebrev og så ellers prøve igen....den vil ik læse koder ind via diskette ! !
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 16:29 #11
I version 3.0 skal du ikke slize!

Under start-programmer-Microsoft Navision-Administration ligger funktion til at indlæse fra fil/email
Avatar billede ctacta Nybegynder
05. december 2002 - 18:45 #12
Nemlig ;-)
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 23:54 #13
yepper har jeg set meeenn det jeg har fået stillet til rådighed tja der skriver den at det findes IK ??? og jeg har faktisk prøvet både via mail eller fil men måske jeg gør noget forkert.. men vender lige tilbage i morgen tidlig vedr de papirer jeg har fået .. for koder og lign er både via mail og på en diskette - hvis okay *gg* og SÅÅÅ skal jeg nok uddele point *gg*
Avatar billede yvonne Nybegynder
05. december 2002 - 23:56 #14
nåå fortsætter lige .. har fået kodebrev og en fil med licens og sååen men hmmm har prøvet at lade den lede efter det både via mail og diskette men den siger at "kode" ik findes.... hi hi hvis i kan hjælpe ville det være farligt fint for chef ik finde ud af det endnu *gg*
nat nat og :-)
Avatar billede dma Nybegynder
06. december 2002 - 11:44 #15
Det med at den ikke vil indlaese kodefilen kan skyldes at der er problemer med filnavnet. Omdoeb kodefilen til licens.kod og proev igen
Avatar billede yvonne Nybegynder
06. december 2002 - 12:04 #16
Det virker og dma har "ej" glemt dig og god weekend til alle..

hi jo forresten nogen af jer som har været til test i henholdsvis c5 løn og projekt.... bare sådan så jeg måske kan få en fornemmelse af hvilke spørgsmål jeg kan blive udsat for *:-)