Avatar billede hh_appel Nybegynder
05. december 2002 - 11:45 Der er 4 kommentarer

Udvikling af statistik. Websites søges til betatest

Hej,

Vi er for øjeblikket i færd med at udvikle et avanceret statistiksystem til brug på små og mellemstore websites. Vi søger derfor 4-8 websites, som er interesserede i at være med til at betateste systemet i løbet af vinteren og foråret.

Vi regner med at være klar med første beta i løbet af januar, og derefter udvide systemet løbende frem til medio april.

Vil du være med til at præge systemet fra start - og komme med gode råd, idéer, etc., hører vi meget gerne fra dig. Skriv lidt om dit website, hvor mange besøgende du har, hvor mange sider og så videre. Så vil vi vende tilbage til dig. Du kan enten skrive her på Eksperten eller skrive direkte til projektleder Hans Henrik Appel på hha@appelsoft.com.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. december 2002 - 12:08 #1
Jeg var inde for at lede efter lidt referencer til jer, men jeres http://www.appelsoft.com/dk/ virker ikke ...

Har du et andet link til jer ?
Avatar billede hh_appel Nybegynder
05. december 2002 - 12:23 #2
Hej Tony,
Sorry... Der var lige en fejl på serveren, men det skulle gerne fungere nu. Jeg arbejder p.t. på en side med vores referencer, men jeg kan da nævne, at vi bl.a. har udviklet et komplet CMS-system inkl. design og administrationsmodul til varevognsimportøren LDV.DK, været involveret i udviklingen af et avanceret intranet hos FDM, løst en række opgaver for Forbrugerliv.dk m.m.

Du vil kunne finde en mere komplet liste over vores referencer på appelsoft.com/dk i løbet af få dage. Men da vi har koncentreret vores indsats på en række større opgaver hos vore kunder, er det ikke på vores egen side at den største indsats er lagt. :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. december 2002 - 15:56 #3
Mail sendt til: hha@appelsoft.com
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. december 2002 - 08:57 #4
Kommer der respons på mailen ?