Avatar billede fie1 Nybegynder
05. december 2002 - 09:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formular???

Hej derude
Kan man lave en formular, som udsendes fra min Outlook til et antal medlemmer?
På formularen skal der være nogle felter som medlemmerne kan udfylde og sende tilbage ved hjælp af en <Knap>.
Jeg kan jo ikke regne med at folk har Outlook rundt omkring.

Hilsen
Sofia
Avatar billede tre Nybegynder
05. december 2002 - 09:38 #1
Den eneste mulighed du har er at lave et link til en webside med formularen.

Du kan godt indsætte en HTML fil med en formular i en E-Mail, men det er ikke alle der kan læse denne type e-mails. Derfor er det en bedre idé at henvise til en hjemmeside (indsæt et link).

Så er du sikker på at alle kan benytte formularen
Avatar billede fie1 Nybegynder
17. januar 2003 - 08:28 #2
tak for svaret
Hilsen
Sofia