Avatar billede doeleman Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:35 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

MS IntelliMouse Optical

Jeg overvejer at købe en MS IntelliMouse Optical.

Er der nogen som har erfaringer med denne mus. Positive eller negative?

P.S. Jeg har set den til 399,- i to computerbutikker i København. Kan den fåes billigere?
Avatar billede steffen Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:23 #1
Det er en kanon mus. Og med 5 års garanti går man ikke helt galt i byen.

Det sammen kan dog siges om Dexxa Optical - der også er præcis og det hele - og kun koster ca. kr. 200,-
Avatar billede xtom2 Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:25 #2
Jeg har kun hørt gode ting om IntelliEye™ teknologien. Alternativt har Logitech sat et par modeller på hylderne, prismæssigt nogenlunde det samme som du nævner.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:25 #3
Jeg har erfaringer med musen.. positive.. det er den bedste mus jeg har haft..
Men.. jeg skiftede senere til Dexxa, da de lavede en mus magen til, som jeg købte i bilka til 250 kr.. hvilket er mere rimeligt for en mus, Den er ´næsten identisk med MS Intelli Eye Explorer, bortset fra en enkelt knap som er placeret anderledes, og så selvfølgelig driveren.

Altså: IntelliEye er det bedste... Simpelthen, men hvorfor give 4-500 kr, når man kan få den til 250,- bare den hedder noget andet?
Avatar billede steffen Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:36 #4
Det skal siges at Intels driver funker ligeså fint med Dexxas - så lad ikke valget komme an på den :-)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:38 #5
hehe okay.. jeg har nu heller ikke dårlige erfaringer med min driver (sidder med Dexxa\'en nu)
Avatar billede _tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:39 #6
Det er simpelthen en lorte mus. Køb dog et ordentligt mærke
Avatar billede gauntlet Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:47 #7
tdaugaard, jeg ved ikke hvilke erfaringer DU har med Dexxa, men det at du måske har dårlige erfaringer gør det vel ikke til en lorte mus?
Jeg kender dexxa som et skodmærke.. men den her er altså guld.. har du prøvet at arbejde med den i længere tid?
Avatar billede ricky Nybegynder
17. oktober 2000 - 09:03 #8
Bare for overblikkets skyld - så husk at Logitech (http://www.logitech.com) også laver optical\'s... og hvis man er til Logitech er det helt klart federe mus end Microsoft\'s.