Avatar billede flade Nybegynder
16. oktober 2000 - 20:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Gforce2 kort er bedst?

Jeg skal have et nyt Gforce2 kort!
Hvilket kort er bedst? Både når man tager prisen i betragtning og når prisen er uoverflødig!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:04 #1
GeForce 2GTS 64MB DDR er vildt....
2MX ligger på linie med et GF1 DDR...
Avatar billede stigc Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:12 #2
Avatar billede flade Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:16 #3
Nu tænkte jeg mere på hvilket mærke det skulle være!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:23 #4
Hvis prisen ikke er et parameter for dig burde du vel overveje et 64mb DDR GeForce2 Ultra. Stadig i high-end klassen ligger 64mb DDR GeForce2 GTS\'erne, og som tigerdyr skriver ligger GeForce2 MX på linie med/en smule under et GeForce DDR/Pro (Classic). Hvad de forskellige mærker angår er det marginaler i ydelse vi taler om.. jeg har selv købt Asus, som har en hang til at bruge DDR SG-RAM istedet for alle andre. Og selv om det ikke burde have noget at sige, gir det lidt ekstra i multimedieapplikationer.
Avatar billede _tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 22:33 #5
Hvis du ikke ved det er du sku da en nar.
Hold dig til noget andet end pc´er
Avatar billede pladask Nybegynder
16. oktober 2000 - 23:30 #6
tdaugaard__>> HUH???;-(
Avatar billede flade Nybegynder
17. oktober 2000 - 00:22 #7
Gider du ikke at lukke tdaugaard? Jeg gider ærlig talt ikke at høre på dig! ... og jeg er nok ikke den eneste!
Avatar billede burningice Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:26 #8
hvad i alverden er der sket her... _tdaugaard. Hvad FANDEN bilder du dig ind... okok... lad mig gætte... ud fik bare lyst til at svine tdaugaard til.. hmm... hvor uoriginalt
Avatar billede burningice Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:27 #9
og få noget undervisning i dansk retstavning... det hedder sgu ikke sku men sgu
Avatar billede kurtj Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:40 #10
Bemærk iøvrigt at der er en tdaugaard og en _tdaugaard.
_tdaugaard er sikkert oprettet for at svine tdaugaard til.
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:49 #11
Asus er et godt fantastisk godt mærke :-)
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
17. oktober 2000 - 18:50 #12
ups, vi prøver igen.

Asus er et utroligt godt mærke ;-)