Avatar billede devilders Nybegynder
04. december 2002 - 22:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Installation på Win 2000 !

Er der nogen der har haft problemmer ved installationen af Netexpress på Win 2000 ?
Jeg har kørt cd`eren, kan godt tilslutte, men der vises tom side, har indsat DNS, har pinget - er ok !,indstillingerne ser ok ud. hjælp - jeg forstår ikke en damm !
Avatar billede sekam Nybegynder
04. december 2002 - 23:01 #1
Avatar billede devilders Nybegynder
04. december 2002 - 23:05 #2
Den er støvet igennem, alle disse punkter er ok ! Hot line kan heller ikke hjælpe !
Avatar billede sekam Nybegynder
04. december 2002 - 23:10 #3
Er det Netexpress 1 eller 2?

Prøv følgende i IE.
Funktioner > Internetindstillinger > Fanen Programmer > Tryk på Nulstil Webindstillinger.
Avatar billede devilders Nybegynder
04. december 2002 - 23:18 #4
Har prøvet at nulstille - hjalp ikke .
Nulstille gjorde heller ikke !
Avatar billede sekam Nybegynder
04. december 2002 - 23:25 #5
Har ud prøvet at fjerne og tilføje internetprotokollen?
Avatar billede devilders Nybegynder
04. december 2002 - 23:44 #6
Jeg har prøvet at fjerne det hele, der var heller ingen forbedring - suk !
Avatar billede devilders Nybegynder
04. december 2002 - 23:45 #7
Bliver nødt til at sove - gode ideer modtages gerne !
Avatar billede oesten Nybegynder
04. december 2002 - 23:58 #8
Hvad er det egentlige problem? Du siger du kan godt tilslutte, hvad mener du med det? Og hvad mener du med "tom side"?
Avatar billede anoukim Nybegynder
05. december 2002 - 00:09 #9
Har du byttet rundt på ATM og Ethernet porten?
Avatar billede devilders Nybegynder
05. december 2002 - 22:30 #10
Det er ikke ATM pakken ! Der er forbindelse til serveren, idet at når jeg pinger  - er den ok !
Win 2000 skriver også at den er tilsluttet, i dial up kan jeg se at jeg både sender og modtager !
Med tom side mener jeg fejlsiden 505 - Serveren blev ikke fundet !
(Har prøvet mange forskellige sider)
Avatar billede anoukim Nybegynder
05. december 2002 - 22:57 #11
Det lyder lidt som om at du ikke har indtastet DNS-henvisninger, disse modtager du normalt via dhcp.

Har du fast IP-nr. Hvis du har skal du være opmærksom på at du ikke selv skal indtaste dette, men at du får det anvist via dhcp også!!
Avatar billede anoukim Nybegynder
05. december 2002 - 22:59 #12
Jeg læste lige at du har indtatstet DNS, men det burde du ikke skulle, da de kommer via DHCP.
Avatar billede devilders Nybegynder
08. december 2002 - 21:37 #13
Problemmet er løst !
Der var to ting galt , første hindring var firewall`en, anden hindring var Antivirusen !