Avatar billede hrskitzo Nybegynder
04. december 2002 - 20:34 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Logo til Cooping.dk

HeY

Er der nogle der vil lave et loge til cooping.dk?
I Logoet skal der stå Cooping
Logoet skal være præget af den banner som er på www.cooping.dk . Det er til en Psykolog så det skal ikke være alt for hissige farver gerne dem som er brugt i banneren på siden, på logoet skal der var det SORTE Y ligende tingest med en SORT prik i. Størelsen er lidt ligyldig men den skal ca. være som nogle af de logoer fra: http://www.ypaq.com/NewLogoForRoyalDeal/default.html

På forhånd tak.
/Casper/
Avatar billede peterkopi Nybegynder
04. december 2002 - 21:58 #1
Der er ikke noget banner på siden!
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
04. december 2002 - 22:01 #2
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
07. december 2002 - 14:25 #3
ER dre ingen der vil lave et logo?
Avatar billede cdc Novice
07. december 2002 - 14:58 #4
Hvordan kan det være at du her kan lave et logo: http://www.eksperten.dk/spm/288937
Men ikke til dig selv ?

/cdc
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. december 2002 - 15:23 #5
Får du penge for at lave det?
Avatar billede maninred Nybegynder
10. december 2002 - 17:33 #6
Avatar billede nielsmo Nybegynder
11. december 2002 - 18:01 #7
/cdc -> Kender hrskitzo

han kan godt lide at prale med at han kan en hel masse men........

>Niels - Ja Mig...

P.S.  Casper KÆFT
Avatar billede miss-g Seniormester
01. april 2003 - 22:15 #8
Har du fået lavet dit banner?

miss-g
Avatar billede mex Nybegynder
27. april 2003 - 18:10 #9
http://tux.adsl.dk/~niels/Logo.htm

Der er 3 forskellige! Men de er sq lidt kedelige!
De 3 forskellige billeder er hver for sig, så du kan bare nakke den du vil ha ;)

<b>/Mex</br>
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. juni 2003 - 14:50 #10
Mangler du stadigvæk logo?!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. august 2003 - 15:07 #11
Tak for det! :)
Avatar billede cdc Novice
14. august 2003 - 15:18 #12
mosegris-> tror ikke du skal modtage disse points, da du ikke har lavet noget som ligger her
Avatar billede cdc Novice
14. august 2003 - 16:28 #13
mosegris...? en kommentar ville være fint skulle nødig smide en anmeldelse for at du reagerer ?? Det er andre som har lavet noget, hvis cooping ikke kunne bruge dem, skal han vel selv tage sine points tilbage
Avatar billede snowball Novice
17. august 2003 - 16:41 #14
hrskitzo: Du bedes hurtigst mulig forklare hvorfor mosegris.dk modtog de 200 point da han ikke umiddelbart har bidraget med noget til spørgsmålet. At give point for noget der er løst uden for Eksperten samt at give point for noget der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere er ulovligt.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
19. august 2003 - 14:18 #15
Det må I undskylde..

Points tilbage: nn
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
19. august 2003 - 14:18 #16
Det gik for stærkt:

Points tilbage:
http://www.eksperten.dk/spm/389511

Mange hilsner
Rasmus Lind :)
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
19. august 2003 - 21:51 #17
Jeg beklager at jeg lige har været lidt for hurtig med knapperne, jeg håber at Coadmin ville være så venlig at give de 200 point til maninred.
Jeg håber at i kan bære over det, jeg undskylder meget.

MVH
/Casper
Avatar billede snowball Novice
19. august 2003 - 21:59 #18
hrskitzo: Vi kan ikke direkte give pointene til maninred. Vi kan dog bede maninred om at svare på det spørgsmål som mosegris.dk har oprettet så han kan få sine point den vej.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
19. august 2003 - 22:02 #19
hrskitzo: Kan se at minired ikke rigtig har været på Eksperten siden december sidste år, så der sker næppe noget ved at du selv tager de point mosegris.dk har udlodet i http://www.eksperten.dk/spm/389511 - så dem synes jeg du skal tage imod.

Snowball
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
23. august 2003 - 09:18 #20
Det er surt at I ikke ventede med at anmelde mig..  ARGH!.. Første admin-anmeldelse her.. Noget røv! :(

Nå, men besvar nu det spørgsmål! :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. august 2003 - 20:00 #21
ARGH!?! :(