Avatar billede jesper_h Nybegynder
04. december 2002 - 19:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 lydkort

jeg har 2 lydkort i min maskine. begge lydkort vil jeg have til at "spille" det samme. jeg har prøvet flere programmer som ligner noget til dj's...det er ikke noget i den retning jeg er ude af. jeg vil have at når jeg ser en film, hører musik eller spiller et spil at lyden sendes ud til begge lydkort.

nogen der kender nogen / nogle programmer som kan løse mit problem.....og nej jeg kan ikke bare bruge et y stik til mit audio stik da den halverer lyden og går ud over min surround lyd.

- mvh Jesper H
Avatar billede scb Praktikant
04. december 2002 - 21:07 #1
Det kan du ikke !
Jeg har rodet en del med at skulle have 2 lydkort til at fungerer samtidig.
Der vil altid være et af dem der er det primære, lige som hvis der er 2 grafikkort i en PC, men man kan i windows ændre opsætningen så midi afspilles på det ene kort og wav på det andet, med du kan ikke addressere 2 lydkort samtidig, desværre.
-SCB
Avatar billede jesper_h Nybegynder
04. december 2002 - 21:18 #2
hvad så med et program der overfører lyden fra det ene lydkort til det andet....det må da kunne lade sig gøre...når det kan lade sig gøre at afspille mp3 lyd i dj programmer på de enkelte lydkort...desuden har jeg fundet ud af at man med den nye version af tvtool kan programmet automatisk skifte mellem lydkortene.
Avatar billede dd-man Nybegynder
04. december 2002 - 21:32 #3
Skaf en switch, så du kan skifte mellem sourround sound og stereo anlæg (hvis det er nr. 2 der skal bruge lyd).