Avatar billede hr.redlun Nybegynder
04. december 2002 - 18:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til word...

Hver gang jeg starter word er der et mærkligt tegn på siden som jeg ikke kan få væk. Det liner et omvendt p med 2 sterger...

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at få det væk..
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. december 2002 - 18:19 #1
Det er jo bare et tegn der viser afsnitsskift. Du kan fjerne det ved at trykke på den knap i standard-værtøjslinjen som også lignet det omvendte P. Har du ikke standardværktøjslinjen fremme?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. december 2002 - 18:20 #2
Den er placeret ved siden af den boks oppe i toppen af skærmen hvori man kan angive ZOom-%
Avatar billede hr.redlun Nybegynder
04. december 2002 - 18:29 #3
Tak. Jeg tror jeg har brugt en halv time på det, og været inden i alle mulige indstillinger også har det hele tide ligget forand næsen på mig, Tak skal du have...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. december 2002 - 21:22 #4
Så lidt :)