Avatar billede hondo Nybegynder
04. december 2002 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alternativer til Palmbutler???

Nogen her der ved noget om mulige alternativer til palmbutler. (helst trådløse/usb)

Det skal være en løsning hvor jeg kan have min maskine stående langt væk fra stuen, men hvor jeg alligevel kan styre den via fjernbetjening, tastatur, etc. Jeg vil også gerne kunne sætte en mus, rat, pedaler til.

Problemet er at Palmbutler kører via ps2 porten hvilket gør at man ikke kan have sin maskine stående mere en 2 meter væk.

Man kan vist ikke forlænge sin ps2 ledning....anyone??

Nogle der ved om usb kan forlænges til 30m????

Eller om palmbutlers ps2 stik kan konverteres til usb???

Eller om der bare findes nogle alternativer som jeg ikke har hørt om????
Avatar billede hondo Nybegynder
06. december 2002 - 00:53 #1
Hmm....ingen svar.....suk
Avatar billede larsrikart Nybegynder
16. december 2002 - 21:51 #2
min palmbutler står i kontoret og det går fint igennem til fjernsyn i hele huset. den burd kunne nå 30 m (der står 40 m i manuelen).