Avatar billede userzero Nybegynder
03. december 2002 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

´Mit analoge modem "hakker" af, hvorfor?

Hvorfor imens jeg sidder så hakker mit 56K modem tit af, tror at det skyldes et støjproblem. Men selvom jeg fjerner alle enheder tilsluttet før modemmet, gør det ingen forskel! Findes der ikke nogle ini-sternge, som kan løse dette problem?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. december 2002 - 22:22 #1
hvis du har forlænger ledninger på modemmet så fjern dem da de er med til og lave støj.

har du forvalg på dit tlf nr fx 1001/1010 eller lign er dette også med til og give problemer.
Avatar billede userzero Nybegynder
03. december 2002 - 22:27 #2
Har prøvet at flytte computeren hen til en stikdåse, det hjælper ingenting!

Og har ingen forvalg, af nogen som helst art!
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. december 2002 - 22:34 #3
hvor længe har du haft problemet.

har du instaleret noget nyt på maskinen der kan være årsagen til problemet.
prøv om du kan opdatere dit modems firmware.
prøv og send en atz kommando til dit modem (reset to profile 0)
og derefter at&f kommando (reset to factory default)
Avatar billede userzero Nybegynder
03. december 2002 - 22:37 #4
Har altid haft problemet stort set! Hvorn gør man det?
Avatar billede userzero Nybegynder
05. december 2002 - 19:08 #5
Ingen brugbare svar!