Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:16 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Et par spørgsmål om mobil...

Hejsa...

1. Hvor kan man finde en masse gode tast selv ringetoner til nokia telefoner?
Hvis i kender nogen må det også godt være gratise sider hvor man kan få dem sendt med sms.

2. Links til hjemmesider som sælger covers til nokia 3410.
Ligemeget hvem det end er :)

3. Nu er min SMS ikke begyndt at virke endnu... men kan nogen sige mig hvad man gør hvis man modtager en sms med et logo eller en ringetone?

Ralle
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:18 #1
Hvis du modtager en ringetone eller et logo kan du vælge først at se logoet og derefter vælge om du vil gemme det. Det er meget simpelt.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:18 #2
Okay...
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:19 #3
Min telefon er ikke blevet "registreret" hos TDC endnu så jeg kan ikke sende eller modtage sms, eller bruge wap :(
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:19 #4
Her er en adresse til tast selv ringetoner: http://www.mobilbyen.dk/tastselv.htm
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:20 #5
Dalle --> Det går ikke helt... jeg fatter hat af noder så det bliver nødt til at være sådan nogle med hvilken knap man skal trykke på...
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:21 #6
Ang: covers Thansen er udemærket og rimelig billigt. http://www.thansen.dk/products.asp?c=105270106&n=569872547#xy
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:29 #7
Her er der vist en udemærket side http://www.clauslarsen.subnet.dk/ringeton.htm
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:31 #8
Dalle --> Der var desværre kun 4 på den side du gav mig :(
Jeg regner med at ønske mig et i julegave så det er lidt vigtigt at jeg finder det nu...
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:33 #9
der er da mange. Du kan trykke på alle bogstaver på siden. http://www.clauslarsen.subnet.dk/ringeton.htm
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:35 #10
Der var kun 4 covers på Thansen side mente jeg...
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:36 #11
okay finder lige et andet link
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:39 #12
Okay, jeg har fx. fundet 3 starwars covers... de kostede 250,- måske kan du finde nogle magen til billigere?

Det var hos TDC
Avatar billede dalle Nybegynder
03. december 2002 - 19:42 #14
har ikke mere tid lige nu
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
03. december 2002 - 19:46 #15
Ok
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
04. december 2002 - 15:28 #16
Er der ikke andre der ved noget ellers?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. december 2002 - 15:52 #17
Jeg fik jo ikke rigtigt svar på det med covere så jeg synes bare at vi deler...