Avatar billede robach Nybegynder
03. december 2002 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver jeg mine egne ikoner?

Jeg vil gerne lave min egne ikoner istedet for at bruge de standardikoner der følger med windows.
Hvordan kan jeg evt. lave dem selv, eller bruge nogle billeder istedet..?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. december 2002 - 11:40 #1
læs www.exp.dk/regler.phtml - du må ikke oprette det samme spørgsmål flere gange, jeg har deaktiveret det andet.

jelzin/coadmin.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
03. december 2002 - 11:41 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. december 2002 - 11:55 #3
Du kan også bruge Microangelo der er shareware og kan hentes fra www.download.com, dette program er lavet specielt til iconer
Avatar billede abpdk Nybegynder
03. december 2002 - 12:02 #4
Avatar billede abpdk Nybegynder
19. december 2002 - 21:46 #5
robach>> Jeg er ikke helt med!? Ville du ikke netop lave dine ikoner selv?
Avatar billede robach Nybegynder
22. januar 2003 - 13:59 #6
sorry fik aldrig svar på det andet og oprettede et nyt som muligvis fangede mere opmærksomhed... - fik aldrig deaktiveret det andet
Avatar billede abpdk Nybegynder
22. januar 2003 - 17:27 #7
robach>> Du svarede ikke på mit spørgsmål.
Avatar billede abpdk Nybegynder
25. maj 2003 - 00:52 #8
robach>> -||-!!!