well jeg arbejder rent faktisk som sælger for e-mailbogen... jeg forstår egentlig ikke de problemer i har haft her, jeg ved godt nok ikke hvordan metoderne har været tidligere, men som det er i dag, forklarer vi ganske tydeligt hvordan og hvorledes deres optagelse i e-mailbogen bliver, og hvad det koster, og hvad de får for denne pris, og når der er indgået en aftale, ringer vores serviceafdeling kunden op senere på dagen og sikrer aftalen ved at forklare vilkårerne endnu en gang, så der ikke er noget at være i tvivl om...
vi har jævnligt kunder som ringer ind og påstår at de aldrig har sagt ja til noget, men når vi spiller det bånd som vores serviceafdeling har optaget da de sikrede aftalen, kan de pludselig huske at nårh jo de har jo også sagt ja... jeg snakkede fx. med en bedemand som var pisse sur, men da jeg forklarede ham hvornår vi havde snakket osv. så sagde han "nårh ja, jeg troede at regningen var fra dem som jeg sagde nej til 2 dage senere"
min pointe er bare at vi altså ikke snyder folk... de får det de bliver lovet, og til den pris de bliver lovet... og HVER gang vi laver en aftale med en kunde, bliver den sikret af serviceafdelingen, også selv om der er tale op en fornyelse fra en tidligere sæson....
hvis
www.e-mailbogen.dk ikke virker, skyldes det som regel cybercity som fucker forbindelsen op et par timer hver 14. dag, det er vi pænt trætte af