Avatar billede madmax_333 Nybegynder
02. december 2002 - 23:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

gta3?!?! FEJL!!!

når gta3 skriver : Unhandled exeption: c0000005
At address:    005454d4 efter man har loaded et spil... jeg har prøvet alt.... fjernet spillet geninstalleret spillet fjernet spillet og fjernet det fra registreringsdatabasen... jeg har en amd t-bird 750@850 på et asus ak72 med 512 MB kingston ecc ram... geeforce 2 MX 200 DX8.2 Detonator 4 29.42 WHQL det har kørt uporklageligt før.. er først lige startet med det... HJÆLP!!!! jeg gir mange point da jeg er vild med spillet og irriteret over at jeg ikke kan loade et savegame...
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. december 2002 - 23:23 #1
opdater evt drivere til noget nyere?
Avatar billede sekam Nybegynder
02. december 2002 - 23:26 #2
Hent Detonator 5 30.82 WHQL på http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm

Lav en 'Load Setup Defaults' i din bios.
Hvis du har mulighed for det, så smid en anden ramklods i bundkortet.
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
02. december 2002 - 23:27 #3
harj jeg prøvet har også prøvet at neddatere... :(
Avatar billede botha1 Nybegynder
02. december 2002 - 23:27 #4
jeg havde selv et lignende problem, det kom bare først i bane 3.
Der frøs spillet ganske enkelt bare, og lukkede.
Jeg var 3 gange nede ved forhandleren og bytte spillet, uden resultat.
MEN så opdaterede jeg mit geforce kort til nyeste driver samt mit soltech board med nye drivere, og nu virker det fint.
Håber det også kan hjælpe dig
Avatar billede -simon- Nybegynder
02. december 2002 - 23:30 #5
Download den nyeste patch det spillet, det burde løse dit problem.
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
02. december 2002 - 23:33 #6
hmmm jeg kan bare ikke køre med detonator 5.XX.XX med mit grafikkort... det il ikke køre stabilt medmindre jeg kører 4.XX.XX.. det jeg også gerne ville var at vide hvad den der fejlkode betyder... det er da også underligt at det sådan pludseligt sker..
Avatar billede xax Nybegynder
03. december 2002 - 07:14 #7
Jeg kender problemet, og har løst det. Jeg fandt en .exe fil som jeg overskrev den gamle med, og så virkede det. Jeg ved ikke med de gamle saves men de nye svaes virker efter den nye exe fil. Jeg kan uploade filen hvis du er interesseret.
Avatar billede tuxp Nybegynder
03. december 2002 - 07:50 #8
ehhh... Madmax: Du siger du ikke kan loade... sidder du med en pirat-version???
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 09:19 #9
PÅ GTA3's hjemmeside er der en update. På hjemmesiden står der at den skulle rette nogen problemer med at loade savegames.
www.rockstargames.com
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 14:44 #10
tuxp nej hvorfor det??? kan man ikke loade med den??? xax ja du kan sende den til min mail så skal jeg da se om det kan lade sig gøre.... MadMax_333@yahoo.com
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 14:45 #11
phatlasse... jeg kan ikke finde rundt på den side...
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 18:21 #12
Her er et mere direkte link http://www.take2games.com/index.php?p=support&product=121,3,Grand%20Theft%20Auto%203,PC,Rockstar_Games,gta3&section=patches
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 19:59 #13
jeg fandt selv ud af det... men alligevel var phatlasse den der hjalp mig til idéen hvor det kunne findes så han får pointne...
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 20:00 #14
tak for hjælpen...
Avatar billede sekam Nybegynder
03. december 2002 - 20:05 #15
Hvad var løsningen så?
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 20:46 #16
jeg fandt en anden måde at opdatere spillet på... ikke fra siden direkte men jeg søgte bare efter gta savegame fixes på google.com
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 22:13 #17
Jamen, mange tak da.
Nogen vil måske synes at 200 point er lige i overkanten......
eller hva' bentn ???
Avatar billede madmax_333 Nybegynder
03. december 2002 - 22:49 #18
nej jeg synes det er et godt spil jeg laver ikke andet end at spille det.... derfor så mange point.... det der er vigtigt for mig blir også belønnet derefter...
Avatar billede zhb2 Nybegynder
19. august 2003 - 15:50 #19
hvis du kender kazaa så kan du downloade en fil ved navn gta3 savegamefix.exe når du har installeret den virker det hele!!!
Avatar billede zhb2 Nybegynder
19. august 2003 - 15:51 #20
det kan også være at du skal have den nye patch