Avatar billede manollo Nybegynder
02. december 2002 - 21:13 Der er 11 kommentarer

rundll32.exe

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg har haft en virus der hedder W32/Kentin.E, nu er det sådan at jeg ikke kan foretage mig noget som helst, bl.a. får jeg at vide at jeg mangler rundll32.exe, jeg har forsøgt at køre systemgendannelse, og prøvet at genindstallere win. xp, uden held, jeg får den samme besked at rundll32.exe mangler, hvad gør jeg.
Jeg har fået virussen fjernet med et antivirusprogram, men desværre har den slettet ovennævnte
Manollo
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 21:16 #1
Klik Start - Kør - indtast sfc - klik ok. Du skal benytte din xp cd-rom
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 21:22 #2
Ups indtast sfc /scannow og klik ok
Avatar billede manollo Nybegynder
02. december 2002 - 21:25 #3
det samme svar som sidst, har du skrevet det rigtigt, for jeg at vide
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 21:25 #4
?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 21:26 #5
Hvad får du at vide?
Avatar billede ducks Nybegynder
02. december 2002 - 23:29 #6
Den hjælp der hjalp mig af med nimda, også møgtræls.
http://www.eksperten.dk/spm/289228

glemte lige at sige at det nok ikke er den samme virus, det er blot et forsøg på hjælp :) virus programmet (nederst på siden) er kanont da det scanner i DOS, og derfor ikke bliver blokeret af programmer der er igang.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. december 2002 - 08:02 #7
Du må kunne finde filen her
http://www.easy-files.com/
Skriv blot fil-navnet i søgeboxen.
Avatar billede perhaps Nybegynder
03. december 2002 - 08:05 #8
sorry, virker vist ikke længere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 12:37 #9
Avatar billede ducks Nybegynder
03. december 2002 - 14:38 #10
har han selv afvist alt og alle uden begrundelse, eller har admin været her?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2002 - 14:42 #11
han har selv afvist uden at begrunde