Avatar billede boooboo Nybegynder
02. december 2002 - 21:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er Tactical Ops gratis?

Heysan.
Jeg ville lige høre om der er nogen der ved om Tactical Ops er gratis eller hvad det nu er?
Jeg har fået at vide fra en ven at det er gratis (som han har downloadet til mig), og så har jeg kigget på en hp som siger at det koster $40...

Såå ... hmmm...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 21:14 #1
Ligesom spearhead til mohaa er en add-on der koster penge, så koster tactical ops også penge.
Avatar billede htm Nybegynder
02. december 2002 - 21:15 #2
Tatical Ops version 3.1.5 og neder gratis! Derefter koster det penge...
Avatar billede boooboo Nybegynder
02. december 2002 - 21:17 #3
oki, det er nemlig 315 jeg har fået.
Avatar billede boooboo Nybegynder
02. december 2002 - 21:17 #4
takker for hjælpen forresten :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 21:17 #5
Eller det vil sige...

der er vist en retailversion og så den der kræver unreal tournament 2003 instaleret i forvejen.

Men se lige her: Dette er tactical ops officielle side og her kan man hente den gratis... http://www.tactical-ops.to/index.php?page=download
Avatar billede boooboo Nybegynder
02. december 2002 - 21:20 #6
hmmm... den havde jeg sgu ikke lige kigget på. Det var en tysk side der sagde at det kostede penge
Avatar billede htm Nybegynder
02. december 2002 - 21:20 #7
Version 3.1.5 kræver Unreal Tournament (ikke 2003) for at køre og det koster selvfølgelig penge
Avatar billede htm Nybegynder
02. december 2002 - 21:21 #8
Versioner derover er en pakke for sig selv der ikke kræver UT
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 21:21 #9
htm ok så ved jeg det ;)
Avatar billede boooboo Nybegynder
02. december 2002 - 21:37 #10
Ved i forresten hvor man kan hente skins?
Avatar billede htm Nybegynder
02. december 2002 - 22:59 #11
Øøøm nej - det ved jeg ikke! :(
Avatar billede qilanto Nybegynder
09. juli 2003 - 22:32 #12
Update: Op til version 3.3.2 er mod versioner til Unreal Tournament og gratis.

Den nye patch 3.4 er til Retail only.

Tactical Ops kan købes på Boomtown.net
www.tactical-ops.dk