Avatar billede 2400nv Nybegynder
02. december 2002 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN messenger

Hej
Jeg har Symantec Antivirus 2003 på min maskine og kører MSN messenger 5.0. Efter jeg har installeret Antivirus-programmet kommer det med en fejlmeddelse at den ikke kan køre virusscan på MSN messenger.

Jeg kigge så på det link som antivirus-programmet anviser til. Der står på symantec hjemmeside, at programmer ikke understøtter MSN messenger 5.0, men version 4.5 og 4.6.

Så tænkte jeg, at jeg bare kunne hente MSN messenger 4.6 på microsoft hjemmeside, men der kan man kun hente version 5.0.

Er der nogle der ved, hvor man kan hente MSN messenger 4.6??
Avatar billede 2400nv Nybegynder
02. december 2002 - 20:45 #1
...gerne på Dansk
Avatar billede klojs Nybegynder
03. december 2002 - 03:47 #2
Kig lige her inden du nedgraderer:
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=3401
Finder ikke de 2 versioner nogle steder
Avatar billede 2400nv Nybegynder
04. december 2002 - 19:17 #3
Det lyder ikke godt at nedgradere. Jeg tror at jeg venter til at der kommer en opdatering til Symantec Antivirus 2003 som understøtter MSN messenger 5.0
Avatar billede paepcke Nybegynder
06. januar 2003 - 18:32 #4
Jeg har samme problem NOGET NYT =( ¿?
Avatar billede 2400nv Nybegynder
06. januar 2003 - 19:44 #5
Desværre nej...Skriv lige, hvis du finder en løsning på problemet
Avatar billede paepcke Nybegynder
07. januar 2003 - 01:16 #6
OK her er hvad der lykkedes på en Win ME Kør liveupdate på Symantec Antivirus 2003 indtil der ikke er mere at DL vælg tillad alle på både MSN explorer og messenger, slå auto logon fra i messenger og BINGO det virker

MVH
Martin Paepcke
Avatar billede paepcke Nybegynder
07. januar 2003 - 01:19 #7
Ohh glæmte lige at jeg hentede en patch fra microblød til messenger, kan ikke lige huske linket men søg på google: "messenger patch" (inklusiv "")

=)

Martin Paepcke
Avatar billede 2400nv Nybegynder
07. januar 2003 - 16:41 #8
Det lyder godt :-) Jeg vil prøve og se, om jeg også kan få det til at virke på min maskine.