Avatar billede frits100 Nybegynder
02. december 2002 - 17:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FTP og MySQL

Jeg leder efter et stabilt FTP server program til Windows 2000 server som kan bruge MySQL som brugerdatabase!!.. Eller hvis der er en der rimelig snildt kan lave sådan et program så ville jeg også blive UTROLIG glad

Håber der er en der kan hjælpe ..

Venlig hilsen

/Fritten
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. december 2002 - 17:59 #1
Sådan en kunne jeg egentlig også godt bruge..
Sætter lige et flag her.. FLAG :)
Avatar billede danielks Nybegynder
02. december 2002 - 18:02 #2
Bulletproof...
Avatar billede frits100 Nybegynder
02. december 2002 - 18:12 #3
jeg er VIRKELIG træt af folk som kommer med svar man ikke kan bruge til en SKID!!.. Bulletproof understøtter jo ikke MYSQL!!
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
02. december 2002 - 18:14 #4
prøv warftp, dens bruger db er meget lig sql, man kan ihverfald kigge ned i dbén med sql.
Avatar billede frits100 Nybegynder
02. december 2002 - 18:21 #5
har prøvet warFTP men den syntes jeg da ikke helt ville benytte mySQL?.. det skal være sådan at man siger til programmet at den skal bruge en hvis database hvori den skal bruge en hvis tabel og så skal den godkende de brugere som logger på FTP'en hvis password og username fra tabellen er korrekt!
Avatar billede initializing Nybegynder
02. december 2002 - 18:23 #6
Avatar billede frits100 Nybegynder
04. december 2002 - 23:06 #7
ja men det gør det vist ikke under windows ! :(
Avatar billede frits100 Nybegynder
09. december 2002 - 11:31 #8
mm
Avatar billede sitzz Nybegynder
25. juni 2003 - 00:43 #9
Den kører under Windows: http://www.pureftpd.org/windows

Den er dog udviklik til Unix, og de giver derfor på ingen måde support

ved godt det er længe siden du spurgte, men... there ya go... :D