Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:08 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

LJ Webnologics

Det er ved at være på tide at få opdateret den #¤%& side :)

http://www.ljweb.com/sites/testsite/testsite/

Generelt : Teksten er ikke rettet til og korrekturlæst endnu, så det skal i ikke tænke over.

Company Profile : Kedelig. Mangler noget grafik. Inspiration ?
Our Service : Mangler grafik. Kompetance liste for lille. Nogle ideer til opbygning så side ikke bliver for lang ? Skal adskille sig fra generel text. (client testimonial kører random mellem 2 i øjeblikket. flere kommer til - reload for at se forskellen)
Clients : Er jeg principielt tilfreds med
Contact us : er jeg også tilfreds med. Landkortet skiftes ud med et, hvor de røde pletter er LJWeb logoer

Men vigtigere endnu : på baggrund af siten, vil i nogensinde kunne finde på at blive en kunde hos LJ Webnologics ?

/ Lars
www.ljweb.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:27 #1
WOW!!!! Se det er hvad JEG kalder et stilet design!!

Company Profile:

Ja, mangler *lidt* grafik. Måske en lille illustration, GIF (non-anim!) hist og her (med måde)

Our Service:

En smule grafik her ville heller ikke skade her ;) Ikke rigtigt nogle ideer (er ikke selv så kreativ med design ...)

Kunde hos LJ Webnologics ? Nu vil jeg højst sandsynligt aldrig få brug for at få designet et website professionelt, men HVIS jeg skulle og kendte til jeres website/firma, og ellers havde økonomien i orden da det ser ud som om i er dyre (måske var en pris eksempel eller pris side en ide?), så ville jeg sige ja!

Der findes oceaner af webdesign/hosting firmaer men en del af deres sites er mange gange ikke noget at skrive hjem om. Det er jeres tværtimod!

Ikke fordi det er relevant til dit spørgsmål, men jeg synes faktisk bedre om farvebruget på det nuværende site der ligger på www.ljweb.com. Den blå BG farve på menuen og det deromliggende område er MEGET pænt. (ligesom headeren på scroll boxene..)
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:35 #2
tdaugaard >> tak *s* !

anigif er bandlyst :) priseksempler / pris ja, det er der på den nuværende site, men det er lidt problematisk... vi prissætter ofte efter kompleksitet og pr. projekt, så faste priser er svære at definere... Jeg har dog en udgangspris, men er didt usikker på at skrive det.

PS. så dyre er vi heller ikke :) men imod visse andre her, prøver vi at leve af det!

Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:35 #3
Har samme mening som tdaugaard så en del af de point for ros´en ;o)
Avatar billede dr.com Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:45 #4
Flot, ser lidt pakket ud i 600*800.
Jeres firma er helt sikkert anbefalesværdigt.
Avatar billede roslev Nybegynder
16. oktober 2000 - 02:16 #5
dr.com: Så prøv at skifte til 800x600 :) (sorry, had to do it!)
Avatar billede roslev Nybegynder
16. oktober 2000 - 03:26 #6
Lars, der en lille bug i nogle af DynAPI filerne som fremkommer når man bruger dynlayer.js i forbindelse med newsticker eller scroll: Når man resizer et vindue i Netscape forsvinder indholdet i layeret. Jeg klarer det med denne funktion:

<script language=\"JavaScript\">
<!--
function MM_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName==\"Netscape\")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->

Derudover starter newstickeren for langt nede i Netscape (4.7 på PC), altså under din bundlinie...

-Men det er jo små detaljer, ellers ser det sgu\' godt ud!
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 03:32 #7
roslev >> er klar over problemet med NN... Hvis jeg får den til at passe perfekt fucker scrolleren (man skal umiddelbart bruge noget der er deleligt med 10 - har ikke sat mig helt ind i scrolleren så jeg har kunne fjerne buggen)

Vil tilføje din kode...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 05:58 #8
<< dr.com >>

Hvilket website ser IKKE pakket ud i 640x480 og samtidigt pænt ud i 1280x1024 (hvilket jeg kører) ??

At gøre et website 640x480 sikkert nu om dage er lidt ligesom gået af mode ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 06:05 #9
tdaugaard >> han mente vist 800*600 :)
Avatar billede ujdesign Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:57 #10
Ganske elegant, - på grænsen af det puritanske.
Blive kunde hos LJ Webnologics? Næppe, hvorfor skal jeg have ulejligheden med at læse jeres side på engelsk. Skal det være så sofistikeret, bør I også tilbyde en version på dansk.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:59 #11
ujdesign >> vi arbejder på sagen med den danske version... DK er stadig et lille marked men siten kommer når den \"internationale\" er tilfredsstillende
Avatar billede prodic Mester
16. oktober 2000 - 11:30 #12
nå ja, man skal vel lige påpege at den ser fin ud i IE, men NS har jo også en markeds
andel...ik

Ellers ser siden meget fin ud, selv om den er designet til 800x600(ihvertfald forsiden).
Resten af siderne er for lange...og det kan vel ikke være meningen??

Forslag til ændringer : well, som sagt så virker siden meget tom primært pga den hvide farve som er alt for fremstrædende. Der ville jeg nok lave en tydeligere opdeling af selve siden og så \"fyldet\".
Jeres skrifttype virker meget kraftige, og ikke særligt læsevenlige, det er mest jeres hovedskrift foroven på siden, der virker meget kraftige, resten virker fine.

Og hvis I vil lave en side der passer til 800x600, så sæt siden i midten af skærmen, så virker siden heller ikke så lang.
Og laver i igen siden i 800x600, så lav den lige så den ikke scroller ik....det er vel ikke for meget at forlange.

Men ellers fint nok, men kunde...det bliver jeg nok aldrig på baggrund af den side. f.eks kan jeg ikke se hvad det koster, og så en træls detalje...man skal ringe til et mobilnummer.
Og jeres side viser ikke hvad I kan, der skal man kigge på kundernes side. Hvilket også er fint nok, men I måtte godt vise lidt mere af jeres kunden på siden.

7@13
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 12:55 #13
prodic >> det er meget bevidst at der ikke er gejl på siden for ikke at gøre siten popsmart og henvende sig til et forkert kundesegment...

Siden er optimeret til 800*600 og centreret på siden ... NN har lidt problemer med scrolleren af hvad jeg ved af, er er andet ?

Som jeg skriver mangler der noget på de to første sider som jeg savnede inspiration til...
Avatar billede prodic Mester
16. oktober 2000 - 13:04 #14
ljweb : med gejl mener jeg ikke diverse roterende/blinkende ting, men de der små detaljer, der viser at man har gjort noget ekstra ud af siden. Det kan være meget lidt der skal til især hvis du vil holde den simple ikke alt for prangenede stil som du har nu.

Ang NS så kunne jeg ikke dy mig. NS3 er den godt nok IKKE lavet til...men nu ved du det. Den virker fint nok i NS4.6.

Og med centreret mente jeg både horisontalt/vertikalt - lodret/vandret.
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. oktober 2000 - 13:10 #15
prodic >> *griner* ahh, NN3 og IE3 får et \"held og lykke\" med på vejen herfra...

jeg synes de to sidste sider er færdige men de to første er kedelige... der skal prikken over i´et ja, men vidste ikke helt hvad der skulle på... egentlig derfor dette spørgsmål blev oprettet
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. oktober 2000 - 13:58 #16
Hmm, fik ikke det ud af det jeg var ude efter... Prøver igen med en omformulering.