Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 16:48 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Manglende betalling (CD'er) - hvad er næste skridt

Hejsa,

for et stykke tid siden lavede jeg Spar2klub.dk ( http://www.eksperten.dk/spm/224720 ).

Ennhver som kan læsse vil se at der står:
"Jeg kan tilbyde at du får dit navn på siden og du vil få de cd'er de har lavet."

Men jeg har ikke modtaget nogle CD'er efter at have rykket efter dem op i mod +10gange. Og de er blevet lovet sendt næsten lige så mange.
Nu gidder jeg sådan set ikke mere!

Hvad vil det næste skridt så være? Jeg har bedt om at designet blev fjernet (ihvertfald indtil jeg modtog noget, det er heller ikke sket).

/Casper
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. december 2002 - 16:56 #1
har du nogen aftaler omkring det her?

underskrifter?

kontrakter?
Avatar billede klojs Nybegynder
02. december 2002 - 16:56 #2
Den burde jo holde i retten, men du er jo ikke samme nick som xzxzx....

Jeg kan foreslå at tinge til ombudsmanden eller forbrugerrådet og spørge dem. Evt. retshjælpen. Og husk endelig at tage print af disse sider, så du har noget dokumentation.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. december 2002 - 16:57 #3
skriv et brev til den der registreret for domænet, det tjekker du hos www.dk-hostmaster.dk, og gør opmærksom på problemet, send det evt som anbefalet brev, og skriv til URL til spørgsmålet på eksperten, så kan det være at der sker noget, en god ting ville også være at du lige rådførte dig med en advokat, der er mange biblioteker, der har gratis advokatrådgivning
Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 17:00 #4
anuseren ikke andet end du se ri spørgsmålet.

at snakke med udbyderen lyder fornuftigt.

/Casper
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. december 2002 - 17:01 #5
ikke udbyderen, men ham der står som ejer af domænet
Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 17:01 #6
klojs nej, men hvis du spørger XzXzX-kan-ikke-logge om han ikke er mig svarer han ja :).
Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 17:03 #7
ztyxx Peter Bang-Roenne mener det var ham jeg sendte en mail til, for et par dage siden.

/Casper
Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 17:04 #8
ang. det her.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. december 2002 - 17:08 #9
hvis ikke du har noget på skrift, kan det være svært, men har du stadig billedet du linkede til i det oprindelige spørgsmål, så har du da i det mindste det som en form for bevis, men snak med en advokat, eller forbrugerrådet, de vil kunne vejlede dig
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
02. december 2002 - 17:34 #10
Melao hvorfor virker din side enter-s ikke ?! der har du jo et pic af designet :D  er bare nysgerig :D
Avatar billede melao Nybegynder
02. december 2002 - 17:37 #11
spr3kcer fordi jeg ikke har betalt for domainet mere :)
Men det design jeg lavede til ham/dem kan ses endnu
http://www.dekreative.dk/thebigpicture.asp?vismer=ja&id=187&alias=Casper&user=112&genre=Webdesignere

/Casper
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
02. december 2002 - 17:58 #12
fino
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 18:50 #13
Men hvis i ik har indgået nogen skriftlige aftaler, har du vel også stadig copyrighten på graffiken?
Avatar billede stift Nybegynder
02. december 2002 - 23:23 #14
Hej med jer.
Det er tilsyneladende en ret uheldig og noget dum situation, der her er opstået.

Det er en fanklub side for det band, jeg spiller i.
Sitet er en hyldest side og selve klubben drives af frivillige kræfter - andet har den ikke med bandet at gøre.
Jeg var ikke klar over, der var lavet sådan en aftale, før Casper (melao) kontaktede mig for få dage siden.

Jeg tager selvfølgelig affære, så Casper kan få, hvad han er blevet lovet af vores fanklub. Resten må jeg jo tage med de kræfter, der driver klubben.

Så skulle alle misforståelser være ude af verden.

Med venlig hilsen
Peter Bang-Rønne
Spar2
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. december 2002 - 23:27 #15
stift> så er alt jo ved at være på sin plads :-)
Avatar billede stift Nybegynder
03. december 2002 - 02:11 #16
Ja, det vil jeg mene :-)

Og webmasteren for fanklubben får selvfølgelig en reprimande for det.

Så håber jeg, det ender lykkeligt ;-)
Avatar billede melao Nybegynder
03. december 2002 - 07:42 #17
Det glæder mig :). Tak.

Klojs hvis du (eller i andre) vil have nogle point så skriv lige casper@ildstorm.dk
Avatar billede klojs Nybegynder
03. december 2002 - 19:27 #18
melao<<<<<jeg ville nu gerne tildele ztyxx pointene hvis han vil have dem. Det var dog ham der kom med det forslag du fik mest ud af - selvom du selv havde handlet før hans svar *SS*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. december 2002 - 20:03 #19
vil ikke have point, bare dit problem er løst :-)