Avatar billede chc Nybegynder
02. december 2002 - 15:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændring af bruger

Jeg har brug for at ændre en bruger i Outlook.
Det vil sige, at Outlook er sat op til et navn som står som det navn licencen er givet til, men det vil jeg gerne ændre til et nyt navn - hvordan gør jeg det. Jeg har fået ændre Word m.m., men Outlook kan jeg ikke greje.

Hilsen Claus
Avatar billede chc Nybegynder
02. december 2002 - 15:17 #1
Jeg glemte at sige at der er Outlook 2000!

C
Avatar billede klojs Nybegynder
02. december 2002 - 15:22 #2
Jeg ved ikke om det er det samme som OE 6, men så skal du sætte konti, email adresse og forbindelse op til den nye bruger.
Avatar billede acf Nybegynder
02. december 2002 - 15:29 #3
Under Indstillinger kan du vælge posttjenester og nulstille disse.
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. december 2002 - 15:29 #4
Hvis det er selve licens-navnet (det den viser på splash-screen'en når du starter outlook) så skal du nok ind og rode lidt i registrerings-databasen.
Avatar billede chc Nybegynder
02. december 2002 - 15:33 #5
Det er ikke noget problem at sætte en ny konto op for mail m.m., men der hvor problemet opstår er når der f.eks skal deles kalender m.m. Så er det det oprindelige navn der står som bruger (licenshaver)

Jeg kan ikke i OE2000 finde noget der hedder Posttjenester under indstillinger.
C
Avatar billede acf Nybegynder
02. december 2002 - 15:34 #6
Outlook eller Outlook Express??
Avatar billede chc Nybegynder
02. december 2002 - 15:36 #7
Outlook
Avatar billede klojs Nybegynder
02. december 2002 - 15:52 #8
Er det for besværligt bare at geninstallere programmet ? Det er jo ved installationen man sætter licensbrugeren op også mener jeg bestemt.
Avatar billede hcma Novice
02. december 2002 - 16:57 #9
Kan du ikke bare slette den gamle og oprette en ny. Jeg ved ikke om jeg har forstået spørgsmålet korrekt, men her er i hvert fald et udklip fra Outlooks hjælpefil:
Oprette en separat indbakke for hver bruger af computeren
Klik på knappen Start i Microsoft Windows, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.

Dobbeltklik på ikonet Brugere.

Opret en ny Windows-brugerprofil

Log på ved hjælp af Windows-brugerprofil.

Opret en e-mail-konto i Outlook.

Log på Windows ved hjælp af Windows-brugerprofilen, og start derefter Outlook, hvis du skal bruge indbakken.
Yderligere oplysninger om at oprette Windows-brugerprofiler og logge på Windows finder du i Windows Hjælp.
Avatar billede chc Nybegynder
20. juli 2003 - 19:53 #10
Man skal rette profilen i Word!!! så ændres profilen hele vejen igennem!!!