Avatar billede regitze Nybegynder
02. december 2002 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HASTER LIDT - Udligning fra kassekladen ?

Nogen som ved om der er rapporteret om en fej i c5 desværre ik huske version... og kunden er der ikke lige nu.

Fejl at der ikke kan udlignes fra kassekladen - bataling til en faktura i udligningbilledet hænger der åbenbart en markering fra tidligerer forsøgt bogføring. markeringen kan ikke ophæves i debitor/udligning - der henvises til at posten er markeret fra en kassekladde

Ps har kigget lidt på partnerguiden men syntes ik jeg kan finde nogen fejlmeddelse ang dette ??

Mvh
Yvonne
Avatar billede regitze Nybegynder
02. december 2002 - 12:47 #1
ja ja "stavepladen" kommer senere :-)
Avatar billede yvonne Nybegynder
02. december 2002 - 12:52 #2
satte selv kunden til at slette faktura og starte forfra og så virkede det sååå ingen fejl alligevel

fortsat god dag
Avatar billede yvonne Nybegynder
02. december 2002 - 12:52 #3
**
Avatar billede dma Nybegynder
10. december 2002 - 12:42 #4
Til en anden gang:

Debitor/Periodisk/Oprydning/Fjern markeringer.

Virker dog ikke altid, da den forudsætter at du kører den med samme sessionsnummer som har oprettet udligningen. Er det en enkeltbruger C5, vil denne faktisk altid være den samme, men er den ikke, skal der lidt mere "langhåret" arbejde til! Som det kommer for vidt at komme ind på her.
Avatar billede regitze Nybegynder
11. december 2002 - 10:48 #5
Helt iorden og takker