Avatar billede roy00 Nybegynder
02. december 2002 - 12:14 Der er 2 kommentarer

Hente data fra Access til PowerPoint

Kan det lade sig gøre at hente data fra Access ind i PowerPoint?
Jeg har f.ex en tabell med tre fælte: ID, tittel, tekst.
Nu vil jeg gerne lave det sådan at hver post i tabellen bliver et slide i PowerPoint, hvor [tittel] bliver sat ind i PowerPoints tittel-fælt.

Jeg har til nu tenkt at man laver noget i PP, men moske er det nemmere at lave det i Access.

Jeg bruger Office2000, men det er godt hvis det også duger i XP.
Avatar billede jkrons Professor
02. december 2002 - 20:56 #1
Prøv evt. at se på dette Link. Her er kode, der kreerer en PP præsentation på grundlag af data fra Access.
Avatar billede jkrons Professor
02. december 2002 - 20:56 #2
Og bedre bliver det selvfølgelig, hvis jeg husker linket :-)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q164582