Avatar billede goatcx Nybegynder
01. december 2002 - 20:45 Der er 4 kommentarer

windows fejl

Hei

En af mine venner har dette her problem med windows millenium og tildels med windows 2000.

Hvis han har hans pc slukket over en længre periode fks 20 timer melder windows ved opboot om fejl i registreings databasen og han skal genstarte for at den kan lave det. Dette gentager sig så op til ca 10 gange før windows ingen fejl melder.
I windows 2000 kommer der enten en blå skærm eller også komemr den bare ikke vidre end boot skærmen med "windows loading bla bla".

Nogen der har erfaring med dette fra et rent software mæssigg nivea eller skal i have nogen hardware specifikke oplysninger for at hjælpe.

På forhånd tak :)
Avatar billede initializing Nybegynder
01. december 2002 - 20:55 #1
Kan vi få at vide hvad den præcist siger?
Avatar billede ullum Praktikant
01. december 2002 - 21:11 #2
slukket over en længre periode > hvad med batteriet på mobo
Avatar billede goatcx Nybegynder
01. december 2002 - 23:28 #3
Der springer bare en msg box frem der siger at der er sket en fejl i windows registreings data base og windows kræver en reboot for at lave fejlen.

dvs den sltter alle settings han måtte have lavet =/
Avatar billede ullum Praktikant
26. februar 2003 - 15:20 #4
lukketid?