Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
01. december 2002 - 19:41 Der er 22 kommentarer

Logo

jeg skal bruge et logo til min side www.club-p.dk

når man ser det skal man tænke på club-p og det må gerne være enkelt (i stil af in´s måske)

ingen krav om farverne skal bare ikke indgå for mange farver
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. december 2002 - 19:43 #1
er dette spm ikke oprette før?
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
01. december 2002 - 19:49 #2
jo men der er jo ingen der svare før man giver 175 point
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
01. december 2002 - 20:11 #3
der er okay

kig her asp-server.dk/logoer/index.asp
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
01. december 2002 - 20:12 #4
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
01. december 2002 - 20:16 #5
jeg kan finde på flere vis de er okayyy
Avatar billede cdc Novice
02. december 2002 - 06:58 #6
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
02. december 2002 - 11:31 #7
jeg vil hører hvorfor du vil have et nyt det se fedt nok ud...

//technodance.dk//
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
02. december 2002 - 12:00 #8
/cdc: det er meget fedt lavet. kan du ikke prøve at lave et eller to til så jeg har noget at vælge mellem.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
02. december 2002 - 12:02 #9
technodance.dk hvad ser fedt nok ud. vi har jo ikke noget logo. kan du ikke også prøve at lave et eller to til i stil med /cdc forslag
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. december 2002 - 15:24 #10
kenniclub-p i har jo et banner altså loge
Avatar billede cdc Novice
02. december 2002 - 15:47 #11
drOzie--> Et banner er et banner, et logo er et logo?
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
02. december 2002 - 16:19 #12
/cdc  ja vi har et banner men intet logo. vil du ikke prøve at lave et til.

hvis du gider får du 200 point
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. december 2002 - 17:07 #13
Avatar billede cdc Novice
03. december 2002 - 22:37 #14
Her et forsøg til, skal dog sige at jeg ikke er sikker på hvor jeg har palmerne fra, da jeg selv brugte dem til en fest jeg holdt for et år siden. Kan komme fra en af mina utallige Clipart CD'er, eller fra nettet, så er du advaret, jeg gidder ikke at begynde at lede, men synes den var lidt sjov at lave :o)
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/logo/clubp_01.htm
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. december 2002 - 11:02 #15
Det har du fuldstændig ret i /cdc. Simpel og sjov, så kan det ikke blive meget bedre.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
04. december 2002 - 19:39 #16
rigtigt flot /cdc kan du  ikke lave dem begge to med transperabel baggrund (så jeg kan indsætte det ind over noget andet )
Avatar billede cdc Novice
04. december 2002 - 20:44 #17
ikke den sidste da den ikke er med transparent bg, og det er et billed jeg ikke selv har lavet, så skal den klippes ud. Men du skal være klar over at det aldrig vil blive optimalt med en transp. bg, hvis man ikke fra starten setter den ind på den riktige bg. Laver jeg den tarsp. fra en hvid bg, vil den blive hakket og grå/hvid i kanten til en sort og hvid/grå hakket til en sort bg.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
06. december 2002 - 18:14 #18
men hvis du kan lave det om så http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/logo/clubp.htm
bliver med transperabel baggrund får du 175 point det er lige meget med det andet
Avatar billede cdc Novice
06. december 2002 - 18:21 #19
Det kan jeg da godt, men skal du bruge det til en web, så du skal have det i gif, eller er det til PSP eller PS
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
07. december 2002 - 11:10 #20
ja det skal bruges til web kan du ordne det så får du pointne
Avatar billede cdc Novice
07. december 2002 - 11:47 #21
så må jeg fjærne skyggen for at det skal blive flot
Avatar billede cdc Novice
07. december 2002 - 12:01 #22