Avatar billede lovix Nybegynder
01. december 2002 - 18:07 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Spil-navn?!

Jeg er i gang med at programmere et spil og vil derfor gerne give det et navn! Jeg kan bare ikke blive enig med mig selv!
  Her er mine forslag som jeg vil bede jer om at stemme på:

Progressivity Citycreation

Invulnerable Citycreation

Cityhistory

Century of Wars

War General

Reconstructing WarMachine

  Hvis i kan finde på noget bedre så skriv MEGET gerne jeres forslag!

-LoViX-
Avatar billede pesa Nybegynder
01. december 2002 - 18:08 #1
Jamen, lovix, det kommer da meget an på hvad spillet handler om!
Avatar billede cade.dk Nybegynder
01. december 2002 - 18:11 #2
kald dit spil "trox" ;) det lyder nice.. eller så brug "AGameNow"
Avatar billede ullum Praktikant
01. december 2002 - 18:13 #3
de to første og den sidste er alt for lange det skal være nemt at huske og udtale, hvad med sammentrækninger altså : proci, rewar eller inci ellers må vi vide hvad det omhandler
Avatar billede bantz Nybegynder
01. december 2002 - 18:13 #4
Reconstructing WarMachine
Avatar billede sion Nybegynder
01. december 2002 - 20:05 #5
ullum har fat i noget af det rigtigt - navnene er alt for lange! Se blot titlerne på de spil der er på markedet idag; det skal være noget kort, slagkraftigt og sigende. Eksempler kunne være WarCommander, CityCon, ZimZity (nej vel :)), The Elite, WarRuler, CityManeger osv.
Avatar billede bantz Nybegynder
01. december 2002 - 20:28 #6
lovlix > hvad er det for et spil ?
Hvad er det i stil med ?
Hvilken genre ?
osv
gør det nok lidt lettere at komme med bud.
Avatar billede troev Nybegynder
01. december 2002 - 21:09 #7
¤
Avatar billede kantoraza Nybegynder
02. december 2002 - 08:38 #8
Century of Wars!

Mvh. NC
Avatar billede lovix Nybegynder
02. december 2002 - 11:55 #9
Sorry alle sammen!!

  Her komme nogle flere informationer om mit spil:

Stil:      Byggespil
Sted:      På en ukendt planet
Teknologi: De eneste våben de har er det vi havde i middelalderen

  Håber det hjalp jer!!

-LoViX-
Avatar billede bantz Nybegynder
02. december 2002 - 12:05 #10
Eternal War eller Eternal Empire ?
Avatar billede martin_moth Mester
02. december 2002 - 13:36 #11
Eller:

  KEDELIG - Kæmp mED gamlE våben på fremmed pLanet og byg en bolIG

(jeg er mere til action-spil ;o)
Avatar billede arnvig Nybegynder
03. december 2002 - 17:48 #12
Alien Empire
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
03. december 2002 - 17:52 #13
moonSettle

MoonAttack  (yeah right)

Earth Settlers

Empire Tycoon (YES MAND)

operation planet settlement  (hehe)

PlanetWar

WarPlanet

:))
Avatar billede lovix Nybegynder
06. december 2002 - 20:15 #14
Kunne i evt. sige jeres mening om:

Alien Strike

-LoViX-
Avatar billede bantz Nybegynder
06. december 2002 - 20:24 #15
Alien strike lydder lidt.... underligt.
Hvad med: Usurper
?
Avatar billede klas Juniormester
06. december 2002 - 20:27 #16
space settlers :)
Avatar billede martin_moth Mester
06. december 2002 - 23:01 #17
Hør nu her, luvix - hvis du selv har skrevet en bog, spørger du vel ikke andre folk, der ikke har læst den, hvad den skal hedde ;o) ?

Hvis du synes Alian Strike er det bedste, så vælg Alien Strike. Stop evt. et par tilfældige mennesker på gågaden, og spørg hvad de mener om navnet... *S*

Mvh Martin
Avatar billede lovix Nybegynder
07. december 2002 - 21:21 #18
Jeg spurgte for at finde ud af hvad mon var bedst og om nogle af jer kunne finde på noget bedre!

Tak til alle medvirkende og ekstra tak til "arnvig" som gav mig idéen til Alien Strike som mit spil skal hedde!
Avatar billede arnvig Nybegynder
09. december 2002 - 12:49 #19
Alien Empire er bedre, men hvis du ikke vil have det, så bruger det sgu' selv ;-)
Avatar billede lovix Nybegynder
09. december 2002 - 20:29 #20
Tjaa'!?

Du har ret i at Alien Empire lyder bedst, men det handler om at Aliens HAR et sted og Strike at de skal angribe, hvilket spillet handler om!