Avatar billede cardigan Nybegynder
01. december 2002 - 02:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PowerBook G4 som telefon.

Jeg vil gerne bruge min PowerBook G4 som telefon via det indbuggede modem. Jeg har fundet 2 forskellige stykker sofware der kan ringe op via modemet fra adressebogen i OS 10.2, men jeg ikke noget sofware der kan få den til at fungere som en rigtig telefon vi den indbyggede mikrofon og de indbyggede højtalere.

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med dette.

ps. det virker mærkeligt at Apple indbygger et rigtig godt fax program i OS 10.2, men ikke et telefon program.
Avatar billede ullum Praktikant
01. december 2002 - 08:25 #1
Jeg ved ikke om dette hjælper dig, men i Outlook bruger jeg min pc til at ringe op, i stedet for at fedte med headsets og lydkort, har jeg en telefon på modemet, der løfter jeg så røret når den ringer op, hvilket fungerer fint. jeg kan godt se at det ikke er helt det du spørger om
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. december 2002 - 20:14 #2
Der findes da mange forskellige software-ting til din PB.

Her er listen . . . (køb evt. den du synes bedst om ! ! !)

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=phone&tg=dl-2003&search=+Go%21+

-hilsen AebleNet
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. december 2002 - 20:38 #3
Ovenstående er ment som værende mit svar

- hilsen AebleNet
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. december 2002 - 16:55 #4
Det var dog den længste svartid vi har set på Eksperten.dk
Avatar billede cardigan Nybegynder
18. december 2002 - 21:02 #5
Det du skrev kan jeg ikke betragte som et svar, det er jo et simpelt link til en søgning.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. marts 2003 - 06:19 #6
Hej Cardigan.

Du må jo gerne hjælpe dig selv en smule.

Min søgning giver dig et hav af muligheder. Både gratis og købesoftware.

Du finder den du synes bedst om og vupti, så er dit spm besvaret.

hvis du også vil have en guide i brugen skal du vist lede længe, da jeg jo kan se at du IKKE har fået andre kavilificerede svar.

Den søgning jeg har lavet indeholder ca. 90-99% af ALT hvad der findes til download på nettet.

Fordelen ved at smide et link til en søgning er;
Den er altid ny-opdateret, da der søges hver gang du klikker på linket.