Avatar billede flappyflop Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

LØS DETTE...!!!

Når jeg en gang imellem i tide og utide har lyst til at formattere min hardisk...(ok jeg ELSKER at formattere min harddisk, det gir\' mig sq et kick...hehe så er der SYV ting jeg gerne vil gemme...Dem som jeg endnu ikke har fundet ud af, er...:

***  Passwords og brugernavne til IE 5.5.. Som når brugernavn og kode skrives når man går ind på en side, hvor man før har skrevet sine data, og nu står det der bare...HVOR ligger det på harddisken....???

***  Autofuldførelse..når man f.eks indtaster en adresse i internet explorer, og den selv fuldfører adressen før den er skrevet færdig, (den sammenligner med en intern liste..) hvor ligger den liste, så jeg kan gemme den og føre den videre...??

50 point for hver, 100 for begge
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:04 #1
Jeg har også gennemsøgt min harddisk for det...?
Men jeg ved det ikke!
Avatar billede dr.com Nybegynder
15. oktober 2000 - 13:23 #2
Jeg syntes at have fundet ud af at det nok er den her: MSIMGSIZ.DAT
Jeg slettede formular listen, og den eneste fil der var ændret på det tidspunkt var den.
Avatar billede deadlock Nybegynder
15. oktober 2000 - 14:31 #3
har du ikke fået svar på dit ? i dit tidligere svar

http://www.eksperten.dk/spm/28957

Over and out

Deadlock
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:28 #4
<< flappyflop >>

Brugernavne og Passwords ligger under

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\IntelliForms

Autofuldførelse ligger i (en del af den?)

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\TypedURLs
Avatar billede driis Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:40 #5
Hvad med at lave et Ghost-image af en velfungerende installation, og så bare vende tilbage til det, når maskinen trænger til en reinstallation? Så slipper du for det meste besvær med at geninstallere.
Avatar billede flappyflop Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:03 #6
hvad er et ghost image, og hvordan laver jeg det....???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:17 #7
Et Ghost image er et image (dvs. lidt a\'la et rip) af en harddisk.

Programmet man bruger til dette hedder Norton Ghost (deraf navnet, Ghost image).

Det er rimelig nemt at bruge, men man skal lige læse dokumentationen først!
Avatar billede flappyflop Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:40 #8
ok tak for tippet
Avatar billede johannielsen Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:56 #9
Det er hurtigere og nemmere og derfor også bedre at bruge Powerquest DriveImage. Det rykker!
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 01:06 #10
Nemlig johannielsen. Ikke engang 5 min tager det før man er online igen, med en frisk konfiguration, hvis man har lavet ged i noget, eller et program har lavet sjov. Blot man ikke har data liggende på C. Det har jeg ikke, alle vitale data ligger på D, som ikke bliver berørt af imagekørslen. Alle faste passord m.v. ligger i image så der er heller ingen problemer.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 01:08 #11
Har præsteeret p.g. af mange installationer en dag, da jeg leder efter et program, som kan frigøre min værktøjslinje, at geninstallere 2 gange i træk.